Fastighetsmäklare till SkandiaMäklarna i Östersund

Ghost Competence AB / Säljarjobb / Östersund
2018-11-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fastighetsmäklare till SkandiaMäklarna i Östersund" (publicerad 2019-01-21) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Östersund, Timrå, Sundsvall, Åsele, Lycksele eller i hela Sverige

Information om tjänsten
Ghost Competence söker nu för SkandiaMäklarnas räkning en fastighetsmäklare till deras kontor i Östersund.

SkandiaMäklarna i Östersund är ett litet kontor där det finns goda möjligheter att vara med och påverka. Beslutsvägarna är korta och du får mycket frihet under ansvar. För att trivas i rollen behöver du ha ett eget driv, trivas i kontakt med kunder samt gillar att göra affärer.

Denna rekrytering är ett samarbete mellan SkandiaMäklarna och Ghost Competence. Ghost Competence ansvarar för rekryteringsprocessen, men du blir direkt anställd hos Skandiamäklarna.

All kontakt gällande tjänsten ska ske via Ghost Competence.


Information om kundföretaget
SkandiaMäklarna är en av Sveriges största fastighetsmäklarföretag med drygt 500 medarbetare på ca 90 kontor över hela landet. De är som fastighetsmäklare rekommenderade av Villaägarnas Riksförbund, vilket de är väldigt stolta över.

SkandiaMäklarna i Östersund arbetar med villor, bostadsrätter, fritidshus och mindre gårdar. De erbjuder en mäklartjänst med kvalitet, engagemang, kompetens och stor glädje. De har stor lokalkännedom och ett stort kontaktnät. De sätter alltid kunden i fokus och har som målsättning att skapa långsiktiga och goda kundrelationer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som fastighetsmäklare kommer du att ansvara för hela processen kring alla dina affärer. Du kommer i första hand att arbeta med försäljning av villor, bostadsrätter och fritidshus.

I rollen ingår mer specifikt:

• Kundprospektering
• Värdering av objekt
• Ansvara för visningar av objekt
• Försäljning och avtalsskrivning
• Övrig tillhörande administration

Rollen ställer stora krav på att du är säljande och drivande i ditt arbete.


Vi söker dig som
Är färdigutbildad fastighetsmäklare, gärna med några års erfarenhet av yrket.

Vidare söker vi dig som är självgående och trivs med att själva planera och driva ditt eget arbete framåt. Du har god social kompetens, är engagerad och duktig på att se affärsmöjligheter i olika sammanhang samt komma till avslut i affärer. Slutligen är det av stor vikt att du är flexibel kring din arbetstid. Du har ett strukturerat arbetssätt.


Kvalifikationer

• Du talar och skriver svenska obehindrat
• Du är duktig på att skriva säljande texter
• Du är van att arbeta med datorn som verktyg
• B-körkort samt tillgång till egen bil är ett krav


Fakta
START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning

ORT: Östersund

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 8 november 2018

KONTAKT: Marlene Lundberg

Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Marlene Lundberg på marlene@ghostcompetence.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-11-05

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-08
Ange följande referens när du ansöker: 523
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marlene Lundberg marlene@ghostcompetence.se

Företag
Ghost Competence AB

Adress
Ghost Competence AB
Trädgårdsgatan 8
93131 Skellefteå

Kontorsadress
Trädgårdsgatan 8

Jobbnummer
4440012

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ghost Competence AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ghost Competence AB: