Faktureringskoordinator Till Alten Göteborg

Alten Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2021-01-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Faktureringskoordinator Till Alten Göteborg" (publicerad 2023-05-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Göteborg, Härryda, Trollhättan, Uddevalla, Grästorp eller i hela Sverige

Vill du arbeta med administrativa arbetsuppgifter inom ekonomi på ett av Europas ledande konsultbolag? Då har vi tjänsten för dig! ALTEN söker efter en faktureringskoordinator till vårt huvudkontor i Göteborg.

Vi söker nu en faktureringskoordinator till vår ekonomiavdelning som utgörs av totalt 37 medarbetare, där du kommer att ingå i vårt Invoicing-team som består av 8 personer.

Din roll
Som faktureringskoordinator på ALTEN kommer du att ansvara för faktureringsprocessen där du bland annat kommer att arbeta med:
• Service kring våra system samt ekonomi till företagets anställda
• Projektadministration
• Fakturering
• Reseräkningshantering utifrån skatteverkets regler

Som faktureringskoordinator på ALTEN är du även kontaktperson för företagets chefer och konsulter och hjälper dem med frågor som rör våra system samt administrativa frågor.

Din profil
Vi söker dig som är i början av din karriär, har en kandidatexamen inom ekonomi och vill utvecklas inom fakturering och administration. Vi ser gärna att du är en naturlig ledare som inom ett par år vill utvecklas inom ledarskap.

Du behärskar både svenska och engelska på en professionell nivå i såväl tal som skrift. Kunskaper i Agresso är meriterande.

Som person är du noggrann och ansvarsfull då det är av största vikt att resultatet av ditt arbete blir rätt och riktigt. Vi ser även att du är initiativtagande och ser vad som behöver göras. Vidare har du förmåga att strukturera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. För att trivas hos oss gillar du samarbete och vågar fråga om du känner dig osäker. Vi förväntar oss att du trivs i rollen som administratör och vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet.

Om ALTEN
Som ett av Europas ledande konsultbolag som dessutom växer kan vi erbjuda dig en föränderlig och dynamisk arbetsmiljö. Hos oss finns möjlighet att göra intern karriär inom vår ekonomiavdelning, både mellan olika avdelningar men även mot ledarskapshållet, vilket vi gärna ser att du har ett intresse av. Eftersom vi är ett internationellt bolag finns även möjligheten att utvecklas och göra karriär internationellt. Vi har flertalet förmåner såsom friskvårdsbidrag och arbetstidsförkortning samt en trevlig arbetsmiljö på huvudkontoret i Göteborg.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 12 februari. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Talent Acquisition & Development Partner Fanny Strömberg på fanny.stromberg@alten.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2021-01-20

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Alten Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Alten Sverige AB (org.nr 556420-7453)

Jobbnummer
5532963

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: