Erfarenhet av service och ledarskap? Webhelp söker en Team Manag

Webhelp Nordic / Försäljningsjobb / Solna
2018-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfarenhet av service och ledarskap? Webhelp söker en Team Manag" (publicerad 2018-11-02) ⬅️


Visa alla försäljningsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna, Stockholm, Upplands Väsby, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Vi söker nu en skicklig och kreativ Team Manager till Webhelp Nordic i Stockholm. Där kommer du jobba för ett av våra uppdrag, Electrolux, och driva ditt team till nya nivåer.

Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller coach, eller kanske dig som sitter i en kundtjänst- eller serviceroll men är redo för nästa kliv i karriären. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarstagande och motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre.

Som Team Manager har du ansvaret för resultat och utveckling inom ditt team där vi lägger stor vikt vid din förmåga att motivera andra och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager för uppdraget.

OM TJÄNSTEN

Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande kundnöjdhet samt försäljning. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta dina Advisors i ditt team i sitt dagliga arbete samt främja deras utveckling inom kundbemötandet via telefon och mail. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching, verksamhetsplanering samt utbildning.

VI SÖKER DIG SOM

Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar och är lösningsorienterad. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har god erfarenhet av att leda, antingen i din nuvarande tjänst eller att du har ledarskapserfarenheter från ett idrottssammanhang.
Du tycker om att jobbba med resultat, är målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att vilja och kunna nå och överträffa sina mål.
Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Krav för tjänsten:
* Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska och engelska
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga
* God datorvana, lätt för att lära nya datorsystem och applikationer
* Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande serviceyrken


Meriterande är:
* Kunskaper i svensk arbetsrätt
• Dokumenterad ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• COPC-kännedom
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning/kundtjänst

OM WEBHELP NORDIC

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Östersund, Umeå och Norrköping. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

OM JOBBET

Region:
Stockholm

Arbetstid / Varaktighet:
Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)
Arbetstider: varierande mellan måndag-fredag 07:30-18:00

Lön / Förmåner:
Enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Varierande mån-fre 07:30-18:00 Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)

Publiceringsdatum
2018-10-31

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carl Garellick

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 19
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 19

Jobbnummer
4432293

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: