Ekonomikoordinator med SAP kunskaper till företag i Solna

Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Tjänsten
Vår kund sitter i nya och fräscha lokaler i Solna, nära Mall of Scandinavia. Här sitter de i öppna landskap som ger utrymme för både bra och effektivt samarbete. De genomgår just nu ett stort integreringsprojekt och behöver en person som avlastar flera delar av ekonomiavdelningen. Det kan röra sig om uppgifter både högt och lågt och det gäller därför att du har en prestigelös attityd. Arbetsuppgifterna kan bestå av att granska och stämma av fakturor, förbereda inköpsordrar, kundavtal och stämma av priser för olika reservdelsartiklar. Vår kund arbetar i CRM-systemet SAP och vill att du har tidigare erfarenhet av det för att snabbt komma in i rollen.
Tjänsten är på heltid med start omgående. Det är ett konsultuppdrag på minst 6 månader och du blir anställd av Placera Personal.


Publiceringsdatum
2018-11-23

Kvalifikationer
För att passas in i denna roll ser vi att du stämmer in på följande kvalifikationer

* Du har en utbildning inom ekonomi
* Du har några års erfarenhet av arbete med ekonomi
* Du har tidigare erfarenhet av SAP
* Du talar och skriver engelska och svenska flytande
* Meriterande om du har kunskaper i spanska

Personligt
För att passa in i denna roll ser vi att du är kundorienterad och serviceinriktad. Du skaffar dig snabbt ett helhetsperspektiv, är självgående och prestigelös inför olika arbetsuppgifter. Vidare är du social och har lätt för att samarbeta med olika typer av personer.

Arbetstid och varaktighet
Heltid (40h/v)
Start: omgående
6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning



Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tjänsten är på heltid (40h/v) Start: omgående 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 0702 44 99 59

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4475512

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: