Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till bolag i norrort

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2023-05-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till bolag i norrort" (publicerad 2023-05-30) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

SJR tillsätter nu en Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till ett uppdrag hos en av våra kunder med kontor i Brunna/Kungsängen norr om Stockholm.

Detta är ett konsultuppdrag med start så snart omgående och som pågår till sista augusti inledningsvis. Därefter kan det bli aktuellt med förlängning på uppdraget eller överrekrytering till kunden.

Vår kund håller stängt vecka 28-30 och dessa veckor kommer du vara ledig.

I din roll som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra kommer du ansvara för nedan uppgifter.

Arbetsuppgifter;

• Kontroll och Inläsning av fakturor
• Hantering av fakturor i affärssystem
• Hantera reklamation av fakturor och påminnelser.
• Manuell registrering och scanning av fakturor.

Hantering av företagskort Eurocard:

• Samla in och kontrollera kvitton och matcha mot transaktionerna som laddas över till vårt system Expense.
• Kontrollera att kvittona är rätt konterade.
• Se till att deadlines hålls och att kortanvändarna följer riktlinjerna för vad man får köpa på företagskortet.

• Hjälpa till med påminnelser vid månadsslut att attestanter godkänner sina fakturor.

Vem söker vi;
Vi söker dig som har jobbat med ovanstående arbetsuppgifter i något år. Som person tror vi att du är trygg i dig själv, är van att fatta egna beslut samtidigt som du trivs i ett team. Du kan driva dina egna arbetsuppgifter framåt och håller alltid deadlines. Självklart jobbar du prestigelöst är flexibel med en härlig energi. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.

Visst låter det som ett roligt uppdrag?

Vart välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Atena Vinogradova
atena.vinogradova@sjr.se

Jobbnummer
7819547

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):