Drivna kundtjänstmedarbetare till Releasy

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borlänge
2019-01-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Drivna kundtjänstmedarbetare till Releasy" (publicerad 2019-07-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borlänge, Solna, Stockholm, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vårt kontor i Borlänge söker nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare.

Publiceringsdatum
2019-01-04

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal, mail och chatt. Sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen"

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Du som söker bör även gilla försäljning då det råder mycket försäljningsanda inom kundtjänsten.Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Utvecklingsmöjligheter:

Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasys karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till söndag mellan 10.00-22.30.

Omfattning:

Provanställning 85-100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med en utbildning för att bekanta dig med Releasy samt uppdragsgivaren du är tilltänkt till. Utbildningen innehåller hur duhanterar det optimala kundmötet och de stödsystem som du kommer att arbeta med.All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

Start:

I början av februari

Så ansöker du
Skicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2019-01-27. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Christina Boge,christina.boge@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Boge christina.boge@releasy.se 0703789436

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge

Kontorsadress
Kupolen 107, Borlänge

Jobbnummer
4536918

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: