Dansktalande kundtjänstmedarbetare inom presentreklam

Jerrie / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jerrie i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Härryda, Stenungsund eller i hela Sverige

PF Concept är den globalt ledande leverantören inom presentreklam/produktmedia på den europeiska marknaden. PF Concept kombinerar den bredaste produktmixen i branschen med en rad olika tjänster som ger ett unikt värde till återförsäljarna. PF Concept är att föredra med sin "one-stop-shopping" lösning med ca 10000 PR-produkter till återförsäljare i mer än 60 länder. Huvudkontoret ligger i Nederländerna och driver 17 försäljningskontor över hela Europa. Läs gärna mer på www.pfconcept.com

PF Concept Scandinavia söker en dansktalande kundtjänstmedarbetare som är serviceinriktad och lösningsorienterad. Du kommer att arbeta med kunder i hela Skandinavien på PF Concepts nordiska huvudkontor i Sisjön/Göteborg. Här arbetar idag 35 personer inom kundtjänst, försäljning och administration. Du blir en del av ett trevligt team på ett expansivt och internationellt företag med en öppen och uppmuntrande företagskultur. Tjänsten är på heltid och dagtid. Vi erbjuder tillsvidareanställning och ser gärna start så snart som möjligt.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att hjälpa våra danska kunder/återförsäljare samt våra utesäljare med:

• Orderläggning
• Leveransbevakning
• Säljsupport
• Skriva offerter
• Jobba aktivt med att ge bästa möjliga service till PF Concepts kunder

Vi söker dig som förstår och kan göra dig förstådd på danska i tal och skrift. Det är starkt meriterande om du har danska som modersmål.

För att vara rätt för rollen ser vi att du har gymnasieutbildning och gärna tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice, orderadministration eller försäljning i någon form. Du har goda kunskaper i Office-paketet och är van att arbeta i affärssystem. Flytande engelska i tal och skrift är ett krav.

Som person bidrar du med positiv energi, hög servicekänsla och en stor vilja att hjälpa kunden. Du har en affärsmässig inställning och ligger gärna steget före. Du är mån om att göra det lilla extra för att göra kunden nöjd.

Vidare är du nyfiken och har en stor vilja att lära och utvecklas. Du är bra på att kommunicera i både tal och skrift och trivs med ett administrativt och serviceinriktat arbete där telefon och dator är dina främsta redskap. Du tar stort ansvar för ditt arbete och klarar av ett stundtals högt tempo. Det som motiverar dig är att ge bästa möjliga service till kunden.

Varmt välkommen med din ansökan med bifogat CV och Personligt brev på www.jerrie.se senast den 19/8. Urval sker löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Frågor besvaras från och med den 7 augusti av rekryteringskonsult Sabina Svensson på tel 0735-001387 eller sabina.svensson@jerrie.se eller Frida Dire på tel 0703-001016

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-07-12

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jerrie

Adress
Jerrie
Odinsgatan 9
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 9

Jobbnummer
4246898

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jerrie

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jerrie: