Dansktalande kundservicemedarbetare / Kundtjänst till Gordon Del

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-15

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Gordon Delivery har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Gordon Delivery en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Gordon Delivery är ett startup företag med målsättning att helt förändra serviceupplevelsen för e-handeln till både konsumenter och detaljhandlare samt digitalisera last-mile-flödet. Modellen bygger på att professionella och serviceinriktade personer, så kallade Gordoneerer, levererar varor till konsumenter samtidigt som Gordon stödjer handlare genom hela leveransprocessen - från mottagen order till nöjd kund.

Du tillhör operations teamet som består av 15 kollegor som tror på och stöttar varandra och som vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att förverkliga dina arbetsuppgifter. Tjänsten är på heltid där arbetstider enligt schema förekommer under kvällar samt helgdagar, du arbetar således varannan lördag eller söndag samt 1-2 kvällar i veckan.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail samt i Gordon Deliverys egenutvecklade IT-system. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till deras kunder och förare. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad men de handlar bland annat om ruttoptimering, schemaläggning, trafikövervakning och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden och föraren är informerad under hela processen.

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet. Gordon Deliverys målsättning är att agera snabbt emot sina kunder där du tillsammans med ditt team kommer vara nyckelpersoner i den tillväxt som företaget befinner sig i.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst två års arbetslivserfarenhet av bemötande med andra människor, exempelvis från restaurang, pedagogik, studier eller butik
• Meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsverktyg
• Du talar och skriver obehindrat på danska samt har goda kunskaper i engelska och svenska
• God system- och datorvana

Utöver nämnda krav ovan så lägger vi stort fokus vid de personliga egenskaperna. Vi tror att du har ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar kopplat till de ärenden som inkommer. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder och kollegor på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar. Du är positiv, utåtriktad och tycker om att ta egna initiativ i kunddialogen. Struktur och ordning är något som faller dig naturligt, likväl är du kvalitetsmedveten och flexibel i samtal med kunder och förare. Slutligen ser vi gärna att du är kommunikativ och en teamspelare som tillsammans med dina kollegor tar ansvar för Gordons varumärke.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Nacka, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, Gordon Delivery, stockholm, danska, fmcg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
6043768

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: