Customer Success Manager till en ledande leverantör inom e-hälsa

Edge Of Talent AB / Säljarjobb / Stockholm
2022-09-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager till en ledande leverantör inom e-hälsa" (publicerad 2022-09-29) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Edge Of Talent AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi söker dig som är van att jobba med kunder, kundvård, kundnöjdhet, KPI/SLA. Konsulten kommer ingå i ett team som är vana att arbeta operativt med kunder och ha koll på deras dagliga verksamhet och behov.

Tidsperiod för uppdraget:
221001 - 230630

Placering: Hybrid från Stockholm

Publiceringsdatum
2022-09-21

Dina arbetsuppgifter
• Bygga och underhålla relationen till befintliga kunder
• Hjälpa att arbeta proaktivt med kundleverans
• Ha övergripande koll på leveranser (produkt och service) och status hos kunderna
• Hantera rapporter och trenduppföljningar
• Presentera dessa för både kund och internt till nyckelpersoner
• Fånga in kundrelaterade ärenden och feedback och ansvara för att säkerställa åtgärdsplaner kopplat till ovan
• Arbeta aktivt med kundnöjdhet och uppföljning av KPI:er

Varaktighet, arbetstid
Heltid 221001 - 230630

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Edge of Talent AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Edge of Talent AB (org.nr 556997-1871)

Arbetsplats
Edge of Talent

Jobbnummer
7000034

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Edge Of Talent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Edge Of Talent AB: