Customer Service Coordinator Till Modernt Företag

Rp Rekrytering Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska posten bemanning söker nu en Customer Service Coordinator till Peak Performance som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid och ett vikariat pågående i minst tre månader, med chans till förlängning. Önskemålet är att du kan starta omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en Customer Service Coordinator till Peak Performance som är Skandinaviens största klädmärke inom funktionellt sportmode. Peak Performance sitter i ljusa och moderna lokaler beläget i Stockholm. Uppdraget kommer att pågå i minst tre månader, med chans till förlängning.

I rollen som Customer Service Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration och orderregistrering i SAP. Du kommer ha mycket kundkontakt, framförallt via mail, med Peak Performances exportkunder. Flytande engelska är därför ett krav. Tjänsten är på heltid och ett vikariat som sträcker sig till slutet av januari. Du kommer att arbeta måndag - fredag kl. 09:00 - 17:00, med viss flexibilitet. Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat inom administration eller kundservice. Du behöver ha lätt för att lära dig nya system och ha ett sinne för ordning.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av Ryska Posten Bemanning och vara uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2019-10-14

Arbetsuppgifter
Som Customer Service Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:

Registrera och administrera order i SAP

Ha kontakt med wholesale kunder utanför Sverige

Kommunicera på flytande engelska via mail

Arbeta i Excel, följa upp order och försändelser

Hjälpa till med övrig administration

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet inom administration eller kundservice

Har goda kunskaper inom Officepaketet

Kan uttrycka dig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du

Arbetat i SAP tidigare

Som person är du positiv, serviceinriktad och noggrann. Du vågar ta för dig och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vidare är du strukturerad, ansvarsfull och trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta deadlines.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
4885459

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: