Customer Care-medarbetare till telecom-bolag

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-05-27

Företaget
Vår kund startade sin verksamhet 2004 och är idag en etablerad aktör inom tele- och datakommunikation. Bolaget har gedigen erfarenhet från bl a Telia, Ericsson, Telenor, Ventelo och Swedia Networks. Affärsidén är enkel där kundens behov är i fokus. Med lösningar i teknikens framkant erbjuder vår kund flexibla mobila och fasta kommunikationslösningar för företag.
Bolaget arbetar hårt för att säkerställa hög flexibilitet och låga kostnader. Vår kund är en registrerad teleoperatör baserad i Stockholm och verksam i Norden. Ambition är att ha nordeuropeisk täckning och vi servar idag kunder i alla världsdelar utom Antarktis.

Om jobbet:
Du kommer att tillhöra avdelningen Customer Care som hanterar ärenden från bolagets kunder. Du kommer att arbeta med bolagets 1st line-support med ärenden i telefon, mail och ärendehanteringssystem. Utöver det kommer arbetet bestå av trouble shooting, kontakt med kunder och leverantörer samt övrig administration.

Kompetenser
Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Din engelska är flytande i tal och skrift och du har goda färdigheter i Officepaketet.

Personliga krav:
För att passa i tjänsten ser vi att är självgående, orädd och vill ta eget ansvar. Du vill bidra till den affärsmässiga helheten och du sätter alltid kunden i fokus. Du trivs när det finns utvecklingsmöjligheter och du är en person som kommer med idéer och förslag. Du ska givetvis vara teknikintresserad och brinna för att hjälpa kunder.

Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetet är förlagt under kontorstider med möjlighet till flex. Start för tjänsten är mitten på augusti men vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.

Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1890937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: