Bli kundservicemedarbetare med SkiStar hos Xzakt Gävle, start 5 december

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Arbetstiderna är förlagda mellan 08:00 - 22:00 samtliga dagar i veckan (inklusive röda dagar som under jul och nyår). Tjänsten är på heltid och med start 5 december

Nu söker vi nya stjärnor som vill starta hösten och jobba i vårt härliga gäng på Xzakt Kundrelation tillsammans med vår kund: SkiStar!

Som kundservicemedarbetare på Xzakt arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, mail och chatt. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete och gör det med service och kvalité.

Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden! För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Då detta är ett uppdrag för ett av nordens största skidresebolag ser vi gärna att du är skidintresserad.

För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du:

• Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
• Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
• Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
• Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Xzakt erbjuder,

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget. Tjänsten är på heltid med start i slutet av sommaren/början av hösten.

Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Lön, timlön under 24 år: 112,16 kr. Timlön över 24 år: 129,96. Eventuell OB tillkommer. Tjänsten är på heltid, ca 40 timmar per vecka.

Bonus, utöver ordinarie lön tillkommer bonus utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.

Arbetstider, måndag - söndag 08:00 - 22:00, även öppet helger och röda dagar samt helgdagar.

Anställningsgrad Heltid, 100%

I övrigt,

• Svenska samt engelska krävs i tjänsten i tal samt skrift.

• Kollektivavtal finns tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

• Norska samt danska kunder kan ringa vår kundservice ibland.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com

Jobbnummer
7212078

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: