Avgiftshandläggare och administratör till hälsa, sjukvård och bi

Krokoms Kommun / Administratörsjobb / Krokom
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Krokom, Östersund, Åre, Strömsund, Ragunda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Krokoms Kommun i Krokom

Du kommer att anställas som administratör på Biståndsenheten som består av fem biståndshandläggare, två LSS-handläggare, en anhörigkonsulent samt en enhetschef. Du kommer att arbeta med avgiftshandläggning samt andra administrativa arbetsuppgifter kopplat till verksamhetsområdet.

Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av avgiftshandläggning för äldreomsorgen i Krokom, kontering av fakturor, viss arkivtjänstgöring, visst administrativt stöd till biståndshandläggare samt administrativt stöd till cheferna inom verksamhetsområdet.

Vi önskar att du har gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller utbildning som bedöms som likvärdig av arbetsgivaren.

Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper i svenska både skriftligt och muntligt. Vi söker en serviceinriktad person med ett gott bemötande då arbetet innebär mycket kontakt med kommunens invånare.

Vi söker dig med kunskap om avgiftshandläggning inom äldreomsorgen, det är meriterande om du har erfarenhet av verksamhetssystemen Viva och Heroma. God datorvana krävs.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är självgående och strukturerar, planerar och prioriterar ditt arbete på ett bra sätt. Du har god samarbetsförmåga och är van att kommunicera med olika professioner på ett tydligt och trevligt sätt. För att trivas i rollen är det viktigt att du har en god organisatorisk förmåga samt att du trivs med administrativa arbetsuppgifter.

Krokoms kommun är en attraktiv del av Jämtland med livskvalitet, framtidstro och tillväxt. Vi arbetar aktivt för att få fler företag, fler boende och fler besökare. Kommunen växer befolkningsmässigt och här finns storslagen natur, ren luft, friskt vatten och gott om utrymme.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. I Krokoms kommun är heltid norm och deltid en möjlighet.

Publiceringsdatum
2019-01-03

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marie Hermansson marie.hermansson@krokom.se 0640 163 14
Eva Johnsson eva.johnsson@krokom.se 0640 165 07

Företag
KROKOMS KOMMUN

Adress
KROKOMS KOMMUN
Offerdalsvägen 8
83580 Krokom

Kontorsadress
Offerdalsvägen 8

Jobbnummer
4535672

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Krokoms Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Krokoms Kommun: