Assistancekåren Söker Medarbetare Till Vårt Servicecenter!

Assistancekåren Sweden AB / Kundservicejobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistancekåren Sweden AB i Sundbyberg

Assistancekåren är en bärgningsorganisation som består av cirka 160 stationer från Kiruna i norr till Trelleborg i söder. Vårt huvudkontor ligger i Sundbyberg och det är hit vi nu söker nya medarbetare. Organisationen är familjär och en sak vi alla har gemensamt är vår passion för Assistancekåren. Därför är det viktigt för oss att även du har rätt passion och brinner för ditt arbete.
Assistancekårens kunder har en väldig bredd och består av allt från åkerier till nyblivna bilister, däremellan även försäkrings- bolag, räddningstjänst och en mängd myndigheter. Inget uppdrag är det andra likt och vi är specialister på att anpassa oss efter kunden och deras upplevelse av det som hänt.
Som medarbetare på vårt Servicecenter får du vara med i daglig problemlösning för våra kunder. Flexibilitet och kreativitet är en stor del av vår vardag och någonting som alla våra medarbetare älskar!
Dina dagliga arbetsuppgifter
Som medarbetare på vårt Servicecenter hjälper du personer i nöd längs våra vägar.
Du tar emot beställningar, både via telefon och digitalt.
Leder, fördelar uppdrag via vårt digitala system ASSISTTM.
Besvarar mail, hanterar kontakter och kunder.
Är en viktig del i vår dagliga kundrelation.
Jobbar i ett team och är en hjälpande hand även i delar utanför Servicecentret.
Vara behjälplig med administrativa uppgifter.

Dina egenskaper och bakgrund
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för service.
Du är en positiv och kommunikativ problemlösare som ser varje kund som en möjlighet.
Levererar service över kundens förväntan.
Är stresstålig och kan fatta snabba beslut.
Har ordningssinne och ett öga för detaljer.
God kunskap i Microsoft office och van vid att arbeta med digitala system, du kommer använda dator och telefon som ditt främsta arbetsredskap.
Tidigare erfarenheter av operativt arbete inom larmcentral- eller försäkringsbranschen ser vi som meriterande men inget krav.
Telefonvana (kundhanteringen sker huvudsakligen via telefonkontakt).
Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift samt behärska engelska i tal och skrift.
Fler språk är meriterande.

I vårt urval kommer vi lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.
Det här kan du förvänta dig utav oss
EN ARBETSPLATS SOM INTE LIKNAR NÅGON ANNAN I BRANSCHEN
Ett kul och engagerande arbete i en spännande organisation med högt i tak och som månar om sina anställda.
Vi ligger i absolut framkant när det gäller digital teknik. Alla våra fordon finns uppkopplade i realtid mot våra trafikledare och alla medarbetare arbetar med upp dragshanteringen i iPads, ute på skadeplatserna samlas mycket data in.
Assistancekåren strävar efter att ligga i framkant inte bara när det gäller kvalité i bärgningen utan i hela ledet, från larm till faktura. Vi satsar mycket på våra med- arbetare och digitala system som ständigt utvecklas för att underlätta din, bärgaren och våra kunders vardag.
Som medarbetare hos Assistancekåren kommer du att vara delaktig och få möjlighet att påverka.
Självklart erbjuder vi utbildning och handledning i samtliga arbetsuppgifter.

Publiceringsdatum
2022-05-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-05

Adress
Assistancekåren Sweden AB
Tallgatan 16
17269 Sundbyberg

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Assistancekåren Sweden AB (org.nr 556252-8280), https://assistancekaren.se
Tallgatan 16 (visa karta)
172 69  SUNDBYBERG

Ansökan
E-post: rekrytering@assistancekaren.se

Jobbnummer
6663655

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistancekåren Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistancekåren Sweden AB: