Är du vår nya kommersiella uthyrare i region Mälardalen?

Heimstaden AB / Receptionistjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Heimstaden AB i Gävle, Sandviken, Uppsala, Upplands Väsby, Strängnäs eller i hela Sverige

Vi fortsätter växa och söker dig som är en driven kommersiell uthyrare som gillar att göra bra affärer. Du blir ansvarig för att utveckla och samordna regionens kommersiella ytor. Du utgår från vårt kontor i Gävle och orter som du har i ditt område är Stockholm, Gävle, Uppsala, Strängnäs och Sandviken.

I rollen ingår budget -och resultatansvar samt utveckling av arbetsprocesser. Det är du som sköter kommunikationen och relationsbyggandet med våra befintliga och potentiella lokalhyresgäster, näringsliv, kommuner, samarbetspartners, intresseföringar, myndigheter m fl. Du följer upp och utvecklar kommersiella kundrelationer och leveransåtaganden internt & externt. Ansvarar för uppsägningar och omförhandlingar av kontrakt, lokalanpassningar mm. Du är delaktig i arbetet med att definiera strategi för marknadsföring av kommersiella lokaler och kundvårdsarbete. Utvecklar arbetet avseende löpande rapportering gällande kommersiella lokaler, t.ex. vakanta lokaler, uppsägningsbara kontrakt mm.

För att lyckas i rollen ser vi att du har ett strukturerat arbetssätt och väl utvecklad ansvarskänsla. Du är målorienterad och brinner för att driva utveckling och resultat framåt. Du har en stark analytisk förmåga samtidigt som du inte är rädd att "kavla upp ärmarna" - och gillar att växla från helhetsperspektiv till detaljer. Givetvis går du igång på förhandlingar och är en stark relationsbyggare och kommunikatör. Du är strukturerad och med god förmåga att planera, samordna och följa upp din verksamhet. Beskrivs du ofta som någon som är prestigelös med mycket humor kommer vi trivas med varandra. Din bakgrund bör vara ett par års erfarenhet av att jobba med uthyrning och utveckling av kommersiella lokaler. Du är van att ha budgetansvar och ekonomisk resultatuppföljning och är skicklig i Excel. Du bör ha en gedigen högskoleutbildning inom ekonomi och /eller teknik. Du finns i något etablerat kontaktnät i regionen.

Vi ser det som en självklarhet att du vill leva upp till våra kärnvärden Affärsmässighet, Omtanke och Nytänkande. Vi har en alkohol- och drogfri arbetsmiljö och accepterar inte någon form av mobbing eller kränkande särbehandling på grund av kön, etnicitet, ras, tro eller annat.

Välkommen att höra av dig till oss om du har frågor. Då vi gör urval löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt!
Erfarenhet av att jobba med uthyrning och utveckling av kommersiella lokaler. Högskoleutbildning inom ekonomi/och/eller teknik.

Varaktighet, arbetstid
8-17 Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-30

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Lindmark peter.lindmark@heimstaden.com

Företag
Heimstaden AB

Adress
Heimstaden AB
Hagtornsgatan 9
80282 Gävle

Kontorsadress
Hagtornsgatan 9

Jobbnummer
4430119

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Heimstaden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Heimstaden AB: