Är du vår chef för redovisningsteamet på Regeringsgatan?

Azets Insight AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Azets Insight AB i Stockholm, Solna, Sollentuna, Upplands Väsby, Uppsala eller i hela Sverige

Våra 2 800 medarbetare stöttar och förenklar verksamheten för våra 22 000 kunder. Vi är specialister på att lösa våra kunders verksamhetskritiska uppgifter, som ekonomi, lön och HR, så kunderna kan koncentrera sig på sina kärnverksamheter.

Tidigare hette vi Visma Services, men sedan vi separerade från Visma i december 2016 heter vi Azets Insight. Vi är dock fortfarande den ledande leverantören av ekonomi- och lönetjänster i Norden.

På Azets kombinerar vi erfarenhet och expertis med moderna digitala lösningar. Med modern teknologi och expertrådgivning hjälper vi våra kunder att omvandla data till värdefulla insikter, arbeta smartare och fatta mer lönsamma beslut.

När du kliver in i rollen som Konsultchef kommer du få vara med på en resa hos oss som involverar utveckling av kundrelationer och medarbetare samtidigt som du får bidra med dina kunskaper inom redovisning.

På vårt kontor på Regeringsgatan kommer du arbeta tätt ihop med ditt team av nio redovisningskonsulter där målet på resan är att inom det aktuella kundsegmentet skapa en tydlig struktur, leverans och relation med våra kunder. Du kommer ha en varierad roll vilket innefattar bland annat att stötta och leda våra redovisningskonsulter, bidra med att vidareutveckla Azets interna processer och relationer med kunder och du har en viktig roll gällande affärsutveckling.

På Azets får du möjlighet till många karriärvägar i en stor koncern samtidigt som du omges av kollegor som brinner för samma sak, redovisning och rådgivning till kund! Vi är ett glatt gäng som stöttar varandra under våra arbetstoppar och drivs av att vara de bästa stödet för våra kunder!

Du som konsultchef på Azets har tillgång till flexibla arbetstider, massage på kontoret och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Vi kan ge dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling!

Rollen innehåller:

Personalansvar och utveckling av ditt team

Kunddialoger och utvecklande av kundrelationer

Resursplanering och uppföljning av resultat mot uppsatt budget

Yttersta kundansvaret för gruppens kunder men även stöttning av dina medarbetare

Genomförande av årsbokslut, rapportering och andra löpande uppgifter

Effektivisering och utveckling av processer

Vem är du:

Hos oss värdesätter vi starkt vår kultur och du kommer trivas under denna resa hos oss om du drivs av att skapa goda relationer och har lätt för att skapa och arbeta utefter tydliga strukturer. Utöver det behöver du gilla att ta fullt ägarskap för dina arbetsuppgifter och vara van vid att ha kunden i fokus.

För att du ska lyckas i rollen ser vi att du är självgående i löpande bokföring, årsbokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vi behöver dig som trivs med att arbeta med moderna arbetssätt och IT-system. Du behöver även ha tidigare erfarenhet av att leda andra.

Du kommer trivas hos oss om du gillar samarbete och att inspirera dina kollegor!

Intresserad?

Ansök idag utan att behöva ladda upp ett CV! Svara på några korta frågor så kontaktar vi dig inom kort om din profil är intressant. Har du frågor eller funderingar? Kontakta Ulrika Scheffer på ulrika.scheffer@azets.com

Varaktighet, arbetstid
heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-02-21

Ersättning
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Scheffer +46 104575090

Företag
Azets Insight AB

Adress
Azets Insight AB
Box 34212
10026 Stockholm

Kontorsadress
LINDHAGENSGATAN 94

Jobbnummer
4626780

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Azets Insight AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Azets Insight AB: