Är du Telenors nästa kundtjänstmedarbetare med känsla för sälj?

Webhelp Sweden AB / Kundservicejobb / Norrköping
2020-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du Telenors nästa kundtjänstmedarbetare med känsla för sälj?" (publicerad 2020-03-30) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Är du en person som älskar att hjälpa andra och drivs av att jobba mot mål? Är du tävlingsinriktad och älskar utmaningar? Då har vi på Webhelp ett jobb för dig!

Vi söker nu nya kollegor till vår säljande kundtjänst för vår uppdragsgivare Telenor, och vi hoppas att just du är en av dem!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Blir du en av våra medarbetare kommer du få jobba på en ung och fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Förutom att du dagligen kommer få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder och utvecklas som person!

I din roll som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från redan befintliga kunder rörande beställningar, fakturor, erbjudanden och mycket mer med fokus på bra service och bemötande. Vidare arbetar vi med merförsäljning i dessa samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar därefter.

För att trivas hos oss är du en engagerad medarbetare och lagspelare som tycker om utmaningar. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker! Vi ser även att du finner intresse i bra kundbemötande samt sälj, för att riktigt trivas hos oss. Om du är tävlingsinriktad och älskar utmaningar så är det ett stort plus!

VI SÖKER DIG SOM...

• Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
• Talar och skriver obehindrat på Svenska och du känner dig bekväm med att ta samtal på engelska

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

En arbetsplats och företag som växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en introduktion och delta i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss! Vi är även en arbetsplats som har högt i tak och tycker att gemenskap och samarbete är viktiga faktorer för att trivas i arbetet!

FÖRMÅNER:

• Månadslön + provision
• Kollektivavtal med Unionen
• Friskvårdsbidrag
• Utvecklingsmöjligheter

START: 2020-04-20

PLACERINGSORT: Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, heltid

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients' operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world's most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-03-26

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Webhelp Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)

Arbetsplats
Webhelp Sweden

Jobbnummer
5167904

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Sweden AB: