Ansvarig Servicetekniker sökes till Aerfast AB i Strängnäs

Arena Personal Nordic AB / Installationselektrikerjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla installationselektrikerjobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Strängnäs, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn, Västerås eller i hela Sverige

Om tjänsten
Aerfast AB ingår i en utlandsägd koncern, Van Aerden Group. Företaget säljer och distribuerar infästningsprodukter mot bygg och industri inom Sverige. Företagets starkaste varumärken är Aerfast, Senco och Getra. Under de senaste åren har företaget stått under ständig tillväxt och har 27 anställda. Kontor, lager, kundservice och teknisk service finns i Strängnäs. För vidare information se företagets hemsida: www.aerfast.se

Marknaden är i ett expansivt skede och vi ser ett framtida behov av en större närvaro på plats hos våra kunder för att ge bästa kundsupporten. Tjänsten innebär ett antal övernattningar per månad.


Din profil
Du har några års erfarenhet av teknisk service och känner att du vill ta nästa steg i din karriär.
En ansvarsfull och naturlig ledare är nyckeln till framgång.
Noggrann, driven och lyhörd är väldigt viktiga egenskaper då det handlar om att ge bästa servicen till kunden.

Arbetsuppgifter
• Ansvarig för serviceavdelningen, leda och fördela det dagliga arbetet.
• Delta aktivt i och följa upp det dagliga arbetet internt och externt.
• Per telefon och mail ha daglig kontakt och ge telefon support till våra kunder.
• Planera serviceresor samt utveckla och planera vår service.
• Installera i-tryckare, smartbridge och övriga automatiska liner hos Industrikunder.

Kvalifikationer
• Utpräglad "mekar" kunskap från tidigare arbeten eller privata intressen. Pneumatik är meriterande.
• Körkort (B)
• God allmän datavana
• Goda kunskaper i Svenska, tal & skrift
• Kundorienterad och serviceminded

Personliga egenskaper
• Ledaregenskaper
• Ansvarfull & självgående
• Flexibel
• Social & service inriktad
• Engagerad
• Drivande
• Målinriktad
• Problemlösare


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-08
Ange följande referens när du ansöker: 5280
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Pettersson

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1

Jobbnummer
3790995

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: