Agila söker Konsultchef till läkarbemanningen

Agila / Administratörsjobb / Stockholm
2018-05-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Agila söker Konsultchef till läkarbemanningen" (publicerad 2019-02-25) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Agila i Stockholm

Agila är ett av Nordens största företag för bemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård och socialtjänst. Agila bemannar landsting, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Företaget har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och har flera gånger blivit utsedda till gasellföretag av Dagens Industri.

Affärsområdet läkarbemanningen står inför en stark tillväxt, därför söker vi nu flera konsultchefer som vill vara med på vår utvecklingsresa på en mycket spännande och expansiv marknad. Arbetsklimatet är öppet och präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Agila sitter i centralt belägna lokaler på Södermalm i Stockholm.

Din roll
Du ansvarar för att bemanna och matcha kompetenta läkare och till våra uppdragsgivare. Vi arbetar efter uppsatta mål som du individuellt samt i ditt team drivs av att uppnå. Du bygger din egen kund- och konsultstock och arbetar aktiv med att rekrytera nya konsulter för Agila. Dina arbetsverktyg är framförallt telefon och mail.

Du ansvarar för hela bemanningsprocessen vilket innebär allt från nyskapade av kontakt till uppföljning av avslutat arbete. I ditt ansvarsområde ingår även avtalsförhandling med uppdragsgivare samt ansvar för att bygga upp samt bibehålla en god och långsiktig relation till dem. Din dialog med konsulten rör allt från urval, förhandlingar gällande lön/arvode till att matcha konsultens kompetens mot kundens efterfrågan.

Vi erbjuder dig
Ett varierande arbete där struktur och professionalism återspeglas i ditt arbete och team. Vi uppmärksammar varandras synpunkter och kompetens samt ger utrymme på ett sätt som gynnar helheten. För oss på Agila kommer kvalitet alltid i första rummet vilket är en förutsättning för att vi ska kunna ta fullt ansvar för vår verksamhet. Du kommer att vara en del av en pågående utveckling och tillsammans med teamet driva igenom förändringar. Självklart får du en gedigen introduktion för att komma in i din roll, i teamet och förstå vår verksamhet.

Dina kvalifikationer
Vi söker dig som har några års erfarenhet inom telefon- och/eller butiksförsäljning, research eller liknande. Alternativt så har du en utbildning inom HR, ekonomi, entreprenörskap eller likartat. Har du arbetat inom bemanningsbranschen och är det ett plus men absolut inget krav. Det viktigaste är att du är handlingskraftig och identifierar aktiviteter som leder i målets riktning. Du triggas av att göra affärer och skapa relationer. Du är inte rädd för att använda telefonen som arbetsredskap.

Frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Berengren Juhlin på telefon 073-525 88 55 eller skicka ditt CV direkt till rekrytering@agila.se

Publiceringsdatum
2018-05-22

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-21

Företag
Agila

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 13

Jobbnummer
4159912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Agila

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Agila: