Affärsansvarig inom handelsfastigheter till Newsec - Stockholm

Rekrytering & Interimslösningar / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Stockholm, Kalmar, Borås, Göteborg, Kungsbacka eller i hela Sverige

Newsec - The Full Service Property House in Northern Europe - erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning.Vi är ett partnerägt bolag med ca 1700 medarbetare fördelade på samtliga sju marknader i Norden och Baltikum. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi har en hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar. Nu söker vi en Affärsansvarigsom brinner för sitt uppdrag.

Din roll
Som Affärsansvarig leder och stöttar du ett team som arbetar med förvaltning utav kunden Alectas handelsportfölj. Portföljen omfattar i dagsläget ca 250 000 m2 och innehåller bland annat köpcentrumen Asecs center i Jönköping, Giraffen i Kalmar, Värmdö köpcentrum i Stockholm samt ett stort antal handelsfastigheter belägna på ett flertal olika orter i Sverige. Du samordnar och coachar resurserna i uppdraget för att garantera leverans och utveckla fastigheterna i enlighet med uppsatta mål och affärsplaner. Ditt arbete innebär daglig kontakt och arbete med att skapa och utveckla goda relationer till, uppdragsgivare, hyresgäster, entreprenörer och myndigheter. Exempel på andra ansvarsuppgifter:

• Stötta, leda och kvalitetssäkra leveransen i uthyrningsarbetet, omförhandlingar, projekt och den löpande förvaltningen

• Organisatoriskt ansvarig som ledare för teamet som arbetar med förvaltningen av Alectas handelsportfölj

• Bistå vid upprättande, genomförande och uppföljning av verksamhetsplan i kunduppdrag

• Stötta arbetet med att infria kundens affärs- och visionsplaner
• Leda och stötta organisationen i upprättande av budget och rapportering till kund

• Stöta och leda teamet i arbetet med att skapa goda hyresgästrelationer

• Operativt ansvarig för affärskommunikationen med kund

• Aktivt arbeta med att omsätta kundens behov till nya tjänster och produkter

• Aktivt deltagande i uppdragets ledningsgrupp

Publiceringsdatum
2018-05-21

Profil
Vi söker dig om har relevant akademisk utbildning samt

• Flerårig erfarenhet av förvaltning och av handelsfastigheter

• Mycket god ledarerfarenhet

• Förhandlingsvana

• Goda kunskaper i hyresrätt

• Kunskaper inom budget- och resultatarbete

• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Personliga egenskaper vi söker är prestigelöshet, analytisk, kommunikativ, ansvarstagande samt även ha ett gott sinne och intresse för affärer och service. Du brinner för ledarskap och att se medarbetare växa och utvecklas Vi söker medarbetare som välkomnar förändring och är lösningsorienterade.

Din värdegrund Det är viktigt för oss att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund Passion för kollegor och kunderoch att du känner för våra kärnvärden: excellens, innovation och integritet. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation därmedarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse attnöjda medarbetare ger oss nöjda kunder.Du harsiktet inställt på attleverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens högsta förväntningar som konkurrenternas yttersta förmåga. Du delar vårvilja att söka och pröva nya lösningar, att leda utvecklingen av nya tjänster och erbjudanden, att våga agera otraditionellt. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100 %, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral och med kundens bästa för ögonen.

Ditt Newsec Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Låter det härsom någonting för dig?
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och placerad i centrala Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Emelie Sahlsten på 0700-125257. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sahlsten emelie.sahlsten@newsec.se +46 700 125 257

Företag
Rekrytering & Interimslösningar

Adress
Rekrytering & Interimslösningar
Grev Turegatan 7
10249 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 7, Stockholm

Jobbnummer
4155395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekrytering & Interimslösningar

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekrytering & Interimslösningar: