Administratör till växande bolag inom hållbarhet och miljö! - Placera Personal AB - Administratörsjobb i Stockholm
Administratör till växande bolag inom hållbarhet och miljö!
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
2018-12-18

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Monde Verde grundades 2008 och erbjuder Smart LEDTM-belysning för fastigheter och fastighetsägare. Smart LED-belysning med unik och avancerad teknologi. De representerar ett tjugotal tillverkare av innovativ LED-belysning. Monde Verde har sitt kontor på Gärdet i Stockholm och har i dagsläget sju anställda. Som specialist inom belysningslösningar för fastigheter erbjuder de Smart LEDTM-belysning för bättre ekonomi, hälsa och miljö. Monde Verde är idag en stark leverantör och partner i belysningsbranschen med stora kunder såsom ICA, IKEA, Kungsleden, Castellum mm där engagemanget bottnar i att alltid hitta den mest hälsosamma och energieffektivaste lösningen för dig som kund.

Här har du nu möjligheten att få arbeta i en varierande roll som administratör med engagerande kollegor som har ett genuint engagemang och intresse för miljöfrågor. Denna tjänst är på heltid med start så snart som möjligt!

Tjänsten
I denna roll kommer du att arbeta brett inom administration på Monde Verde. Här är alla vana att rycka in och hjälpa till där det behövs och du kommer också att få stötta upp på flera håll inom administration på deras huvudkontor. Du kommer t.ex. att stötta upp som tekniskt säljstöd, inom logistik, hjälpa till att organisera felanmälningar och ha koll på leveransstatus och uppdatera berörda parter. Beroende på din bakgrund och intresse så kommer du att kunna ta på dig även andra administrativa uppgifter, här finns alla möjligheter att utvecklas! Du kommer initialt arbeta som konsult via Placera Personal för att efter sex månader övergå till anställning hos Monde Verde om båda parter är överens. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.

Publiceringsdatum
2018-12-18

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du bland annat ha följande arbetsuppgifter:

* Samarbeta med bolagets säljare, säljunderlag mm.
* Arbeta med inköp samt att rapportera leveransstatus per mejl och telefon till berörda parter samt uppdatera leveransstatus i Visma.net
* Hantera inköp från leverantörer/tillverkare i Sverige och i Europa
* Organisera felanmälningar/felrapporter med servicepartners och se till att reservdelar beställs
* Ansvara för kontoret, beställa kontorsmaterial mm.


Kvalifikationer
I rollen ser vi följande bakgrund som lämplig:

* Arbetat med administration sedan tidigare
* Goda kunskaper i Officepaketet eller Mac (Pages, Numbers, Keynote)
* Behärskar både svenska och engelska flytande i både tal och skrift
* Erfarenhet av Visma.net är meriterande men inget krav

Personligt
Som person är du kommunikativ och van att prata med kunder och leverantörer. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete, har en god prioriteringsförmåga och kan ta egna initiativ. Du trivs att arbeta i högt tempo, tycker om att utmanas i dina arbetsuppgifter och är bra på att hitta lösningar på eventuella problem. Och viktigast av allt, du gillar att ha roligt på jobbet!

Anställningstyp/arbetstider
HAS - Hyr först anställ sedan
Heltid (40h/v)
Start: Omgående alt enligt överenskommelse
Placering: Gärdet, Stockholm

Intresse för tjänsten
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!

Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktor som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

Nyckelord: administratör, order, logistik, teknik, Gärdet, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid

Anställningstyp/arbetstider
HAS - Hyr först anställ sedan Heltid (40h/v) Start: Omgående alt enligt överenskommelse Placering: Gärdet, Stockholm

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Ekenstam cheke@placerapersonal.se 08-586 22 708

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4517473


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: