Administratör till Telia Company / Koordinator / Konsulthanterin

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-12-10

Företaget
Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Tjänsten innebär att du arbetar som konsult via Bravura och uppdraget är initialt på 12 månader med mycket goda möjligheter till förlängning. Vid anställning erbjuds du en provanställning. Det är flexibla arbetstider och du har även möjlighet att arbeta hemifrån.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att ha en nyckelroll där du stöttar chefer när det kommer till konsult- och accesshantering. Du ansvarar för administrativa uppgifter vid on-boarding, förlängning och avslut av konsulter. Det innebär att du kommer att registrera konsulter, beställa och uppdatera accesser, beställa datorer och telefoner, uppdatera personuppgifter och se till att de har rätt behörigheter för att göra sitt arbete. Det kan förekomma utredningar och felsökning för att se att aktuell status på konsulter stämmer överens med deras accesser. I rollen får du stora möjligheter att utveckla och sätta struktur för konsulthanteringen och dess processer. Du får vara med vid IT-utbildningar och vara engagerad i HR-verktyget Workday. Telia erbjuder dig en internationell miljö med konsulter och kontaktpersoner från flera olika länder.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration, koordinering eller service
• Dator- och systemvana, erfarenhet av Workday är meriterande
• Flytande engelska i tal och skrift, svenska ses som meriterande

Vi ser att du som söker är självständig och tar ansvar för att driva ditt arbete framåt. Då flertalet konsulter och kontaktpersoner är engelsktalande så ser vi att du talar engelska obehindrat. Du har en känsla för service, är lyhörd och ställer upp där det behövs. Rollen kräver att du är strukturerad och kan hantera flera uppgifter och kontaktpersoner parallellt. Du är kommunikativ, trygg i dig själv och har inga problem med att ta kontakt med nya personer. En fördel är om du vill utveckla din roll och ta initiativ till förbättringar.

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: admin, administration, administratör, backoffice, chefsassistent, assistent, koordinator, koordinering, konsulthantering, service, internationell, engelska, Workday, Plaza, HR, system, Stockholm, Solna, Telia, Telecom, global

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Lotsander martin.lotsander@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4500090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: