Administratör till roll inom tillgångsplanering till kund i Stoc

Quattro Bemanning & Rekrytering AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quattro Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-02-19

Beskrivning
Till våran etablerade och välkända kund i Stockholm söker vi nu en resurs till avdelningen Asset Management.

Du kommer här får arbeta i en administrativ roll i ett trevligt team! Avdelningen finansiellt planerar och hanterar företagets tillgångar och resurser, så kallade "assets". Trivs du att arbeta administrativt, planerande och uppföljande i en större teknisk organisation? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter
Finansiell planering och hantering av assets
Granska offerter och förbereda inför inköp
Administrativt förbereda dokument som krävs för skeppning och leverans
Leveransbevaka samt följa upp att ni fått vad som beställts
Mycket internkommunikation med team gällande inköpsfrågor samt med godsmottagningen
Mycket kontakt med leverantörer gällande offertförfrågningar (ej prisförhandling)

Kvalifikationer
Erfarenhet av affärssystemet SAP eller liknande system
Administrativ bakgrund eller utbildning kanske inom inköp, spedition eller logistik
Bra kunskaper i svenska och engelska då kommunikation sker med företagets anställda över hela världen
Vana att arbeta i Officepaketet (word, excel, power point, outlook)

Som person är du kommunikativ och har inga problem att arbeta med olika människor. Du trivs med att ha en stor kontaktyta och att samarbeta med olika team för att driva arbetet framåt. Arbetet kräver att du arbetar strukturerat och är noggrann samt att du har förmåga att parallellt kan arbeta med flera olika uppgifter.

Anställningsvillkor
Uppdraget börjar under en viss tid som uthyrning från Q Bemanning & Rekrytering till vårt kundföretag. Efter en tids uthyrning är tanken att du får en direkt anställning hos kund.

Vi läser ansökningar löpande och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum- sök idag!

Q är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och medlem i branschorganisationen Almega Kompetensföretagen samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt ö.k. Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Quattro Bemanning & Rekrytering AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/41".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quattro Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556719-9962)

Arbetsplats
Q i Linköping AB

Jobbnummer
5585338

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quattro Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quattro Bemanning & Rekrytering AB: