Administratör till internationellt retailföretag i Liljeholmen

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-06-18

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu en organiserad och strukturerad Administratör till ett internationellt retailbolag i Liljeholmen. De sitter i fina lokaler i Marievik och arbetsomfattningen är på heltid med start i september. Det är en bred roll och den kallas för "Useradmin Agent" eftersom att du huvudsakligen kommer att arbeta administrativt med att hantera konton och behörigheter relaterat till personalförändringar. Det kommer att göras enligt företagets egna process, som du kommer att få utbildning i på plats. Du kommer ingå i ett team med kollegor från både Sverige och Hongkong.

Vem är du?

Vi söker dig som har något års erfarenhet från liknande arbete, gärna från en IT-organisation. Som person är du administrativt lagd och du är mån om att leverera med god kvalitét. Att hålla fokus och att arbeta i flera system parallellt är något du har lätt för. Vidare ställer du upp för dina kollegor och hjälper till där det behövs. Vi ser också att du som söker är servicefokuserad och du beskriver dig själv som positiv och snabblärd. Det är viktigt att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Det är ett krav att du har kunskap i Active Directory, Microsoft Windows 7 och Microsoft Office. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med User admin (eller i en helpdesk), verktyget Service now samt Office 365.

Du erbjuds

En spännande tjänst på ett internationellt känt modeföretag. Detta är en tjänst på heltid med start så snart som möjligt och fram till mars nästa år till att börja med. För rätt person finns det stor chans till förlängning. Du kommer initialt vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande, tveka därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se. Ansök på www.jurek.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall victoria.dall@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4210854

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: