Administratör till internationellt retailföretag i Liljeholmen
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-06-18Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en organiserad och strukturerad Administratör till ett internationellt retailbolag i Liljeholmen. De sitter i fina lokaler i Marievik och arbetsomfattningen är på heltid med start i september. Det är en bred roll och den kallas för "Useradmin Agent" eftersom att du huvudsakligen kommer att arbeta administrativt med att hantera konton och behörigheter relaterat till personalförändringar. Det kommer att göras enligt företagets egna process, som du kommer att få utbildning i på plats. Du kommer ingå i ett team med kollegor från både Sverige och Hongkong.
Vem är du?
Vi söker dig som har något års erfarenhet från liknande arbete, gärna från en IT-organisation. Som person är du administrativt lagd och du är mån om att leverera med god kvalitét. Att hålla fokus och att arbeta i flera system parallellt är något du har lätt för. Vidare ställer du upp för dina kollegor och hjälper till där det behövs. Vi ser också att du som söker är servicefokuserad och du beskriver dig själv som positiv och snabblärd. Det är viktigt att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Det är ett krav att du har kunskap i Active Directory, Microsoft Windows 7 och Microsoft Office. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med User admin (eller i en helpdesk), verktyget Service now samt Office 365.
Du erbjuds
En spännande tjänst på ett internationellt känt modeföretag. Detta är en tjänst på heltid med start så snart som möjligt och fram till mars nästa år till att börja med. För rätt person finns det stor chans till förlängning. Du kommer initialt vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande, tveka därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Dall på
victoria.dall@jurek.se. Ansök på
www.jurek.se.Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4210854
Observera att sista ansökningsdag har passerat.