Administratör till internationellt retailföretag i Årsta

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-05-25

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu en driven och nogrann Administratör till detta internationellt välkända retailföretag som sitter i fina lokaler i Årsta. Du kommer att arbeta i en bred roll är dina färmsta arbetsuppgifter kommer att vara följande;

• Publicering och hantering av information på intranät
• Hantering och strukturering av information i Office 365 och Sharepoint
• Administration och support i stödsystem
• Administration kring events, möten, seminarier, utbildning etc
• Sammanställning av information
• Fakturahantering
• Avtalshantering
• GDPR-relaterad administration
• Supportera HR-funktionen i övriga administrativa uppgifter

Vem är du?

Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av självständigt administrationsarbete. Vi ser att du har gymnasiekompetens och det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom relevant område. För att klara av rollen så är det viktigt att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Det är viktigt att du snabbt kan sätta dig in i olika processer och få förståelse för vad som ska prioriteras. Som person er vi att du är;

• En stjärna på administration
• Goda kunskaper i Office 365 (Word, PowerPoint, Excel, SharePoint, Teams)
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Strukturerad och organiserad
• Kreativ och nytänkande
• Flexibel och förändringsbenägen
• Driven och leveranssäker
• Supporterande och serviceinriktad
• Prestigelös och positiv teamplayer

Du erbjuds

En bred, varierande och spännande tjänst på ett väletablerat företag med trevliga kollegor. Detta är en tjänst på heltid med start den 25:e juni och fram till årsskiftet. För rätt person finns det stor chans till att tjänsten kan bli förlängd. Du kommer innitialt vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande, tveka därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se. Ansök på www.jurek.se.

Område: Stockholm

Anställning: Heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall victoria.dall@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4167709

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: