Administratör, lager och ordermottagare till Heras

Heras AB / Säljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Heras AB i Jönköping, Askersund, Göteborg, Helsingborg, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Heras är Sveriges största leverantör av områdesskydd och passagekontroll. Vi levererar och monterar allt från nätstängsel, panelstängsel och palissader till manuella och motoriserade grindar, vägbommar och elstängsellarm. Vi är idag omkring 100 anställda i Sverige och 1200 i Europa.
På Heras sätter vi säkerheten först och vi står för våra värderingar som är Tillförlitlig, Engagerad och Expert. Genom våra värderingar ska vi nå vårt mål att vara erkända som Europas premiumvarumärke inom områdesskydd.

Vi på Heras behöver nu utöka med ny personal på vår region i Jönköping. Tjänsten är på heltid och tycker du det är kul med administration, orderhantering, lager och försäljning kan detta vara rätt roll för dig!

Du kommer tillhöra den svenska säljgruppen med 18 säljare och du kommer tillsammans med 2 säljare samt vår regionschef för Jönköping ansvara för att vi når ut och fortsätter expandera inom er region. Din primära roll kommer att vara att ansvara för administration kring våra projekt, projektfakturering, lagerhållning och försäljning. Det är även du som kommer ta emot direkt inkommande förfrågningar av våra kunder på plats och hjälpa dem att hitta den bästa lösningen på de små affärerna. Lagerjustering, lastning och lossning, sammanfattande av projekt, orderregistrering och orderuppföljning är stora delar av din arbetsdag.

Vi letar efter dig som:

Vi söker dig som är en stjärna med administration, tycker det är kul att sälja, har stor ansvarskänsla, har lätt för att lära och är noggrann. Du förstår även att kommunikation och samarbete är viktiga delar i ditt arbete och för att trivas hos oss tror vi att du som söker är positiv, prestigelös, flexibel och vill vara del av en gemenskap.

En viss utbildning är inget krav men vi ser att erfarenhet av att ha arbetat med administrativa uppgifter som en självklarhet för rollen och vi ser det som en fördel för tjänsten om du har arbetat inom en liknande bransch. Har du tidigare arbetat i roller som backoffice, receptionist eller lageransvarig kan det också vara relevant erfarenhet i denna roll. Vi arbetar i affärssystemet Navision och vi ser det därför som ett plus om du redan har kunskap i detta. Att arbeta i Excel och Word ser vi som en självklarhet och du ska vara bekväm i att tala och skriva på engelska. Körkort är också ett krav för tjänsten då resor kan förekomma.

Erfarenhet av administration och orderhantering
Är självgående och har ett starkt driv
Har minst gymnasieutbildning
Arbetar strukturerat och använder säljstödsystem och Office-paketet som dagliga verktyg
Krav på svenska i tal och skrift och att du behärskar engelska i tal och skrift då vi har engelska som koncernspråk
Krav på B körkort
Krav på truckkort

Du är förtroendeingivande och engagerad med förmåga att vara lyhörd och skapar därmed goda relationer med våra kunder.

Känns denna roll och Heras som en plats för dig? Läs nedan för att söka idag!

Publiceringsdatum
2019-10-04

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-03

Adress
Heras AB
Plåtvägen 3
56241 TABERG

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "JönköpingSälj".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Heras AB (org.nr 556406-8954)
Plåtvägen 3 (visa karta)
562 41  TABERG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: ansokningar@heras.se

Jobbnummer
4865250

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Heras AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Heras AB: