Account Manager med fokus på befintliga och nya kunder - Kareli Rekrytering & Bemanning AB - Säljarjobb i Malmö
Account Manager med fokus på befintliga och nya kunder
Kareli Rekrytering & Bemanning AB / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Vellinge
Visa alla jobb hos Kareli Rekrytering & Bemanning AB i Malmö
Ser du att din framtida arbetsgivare ger dig möjlighet att ta ett stort eget ansvar? Är du tillfreds med att din arbetsgivare låter dig ansvara för en redan upparbetad kundstock? En arbetsgivare som dessutom låter dig krydda kundstocken ytterligaregenom att dra in nya affärer och kunder?
Perfekt, då kanske Adviser i Malmö kan vara din nästa arbetsgivare!
Om tjänsten som Account Manager
Du kommer få en ordentlig introduktion från start, där du lär dig företagets tjänster och även hur deras säljprocess ser ut och fungerar.Därefter kommer du främst fokusera på att bearbeta företagets befintliga kunder runt om i Sverige, men även att dra innya kunder kommer finnas på din agenda.
Du arbetar lösningsorienterat och lyssnar till kundens behov, och på så vis säljer du in rätt lösning. Detta gör du över telefon, mail och/eller genom fysiska möten. Med andra ord,det som passar dig och situationen bäst. Det viktigaste är att du når ditt mål i slutändan, inte vilket arbetssätt du använder för att ta dig dit.
Vad kan du förvänta dig av Adviser?
Att du får arbeta med ett gäng sköna kollegor som har roligt och backar varandra i vått och torrt
Att du får utveckla en redan befintlig kundstock
Att du får möjlighet att ta in nya affärer och kunder
Att du får en bra grundlön + provision från första kronan
Att du är självgående och bra på att planera ditt arbete
Att du får arbeta på ett kontor med Malmös bästa utsikt
Vad förväntar sig Adviser av dig?
Att du har erfarenhetfrån b2b
Att du är en ansvarstagande relationsbyggare
Att du kan förvalta en befintliga kundstock men även jobba in nya kunder
Att du har en positiv energi
Att du har en hög arbetsmoral och sunda värderingar
Att du är målinriktad, envis och organiserad
Att du talar och skriver bra svenska
Arbetstider, lön och villkor
Du kommer arbeta måndag till fredag, under vanliga kontorstider. Med utrymme till flexibilitet.
Du erbjuds en bra grundlön + en attraktiv provision, som innebär att du får provision från ditt första sälj.
Utöver det så tillkommer det friskvårdsbidrag, tjänstepension och sjukförsäkring, etc. Dessutom står företaget får olika aktiviteter som inte syns på "pappret", allt för att personalen ska växa,trivas och må bra tillsammans.
Om Adviser
Adviser har sedan starten (1999) haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för sina olika uppdragsgivare som är medieägare. Alla på företaget brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som verkligen ger effekt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum
2018-05-16
Ersättning
Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Kontakt
Fredrik Hansen fredrik@kareli.se 0732636153
Företag
Kareli Rekrytering & Bemanning AB
Adress
Kareli Rekrytering & Bemanning AB
Södra Vallgatan 5
21140 Malmö
Kontorsadress
Södra Vallgatan 5, Malmö
Jobbnummer
4145409
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Sökord
Kareli Rekrytering & Bemanning AB / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Vellinge
Visa alla jobb hos Kareli Rekrytering & Bemanning AB i Malmö
Ser du att din framtida arbetsgivare ger dig möjlighet att ta ett stort eget ansvar? Är du tillfreds med att din arbetsgivare låter dig ansvara för en redan upparbetad kundstock? En arbetsgivare som dessutom låter dig krydda kundstocken ytterligaregenom att dra in nya affärer och kunder?
Perfekt, då kanske Adviser i Malmö kan vara din nästa arbetsgivare!
Om tjänsten som Account Manager
Du kommer få en ordentlig introduktion från start, där du lär dig företagets tjänster och även hur deras säljprocess ser ut och fungerar.Därefter kommer du främst fokusera på att bearbeta företagets befintliga kunder runt om i Sverige, men även att dra innya kunder kommer finnas på din agenda.
Du arbetar lösningsorienterat och lyssnar till kundens behov, och på så vis säljer du in rätt lösning. Detta gör du över telefon, mail och/eller genom fysiska möten. Med andra ord,det som passar dig och situationen bäst. Det viktigaste är att du når ditt mål i slutändan, inte vilket arbetssätt du använder för att ta dig dit.
Vad kan du förvänta dig av Adviser?






Vad förväntar sig Adviser av dig?







Arbetstider, lön och villkor
Du kommer arbeta måndag till fredag, under vanliga kontorstider. Med utrymme till flexibilitet.
Du erbjuds en bra grundlön + en attraktiv provision, som innebär att du får provision från ditt första sälj.
Utöver det så tillkommer det friskvårdsbidrag, tjänstepension och sjukförsäkring, etc. Dessutom står företaget får olika aktiviteter som inte syns på "pappret", allt för att personalen ska växa,trivas och må bra tillsammans.
Om Adviser
Adviser har sedan starten (1999) haft som mål att alltid göra skillnad för medieköpare och för sina olika uppdragsgivare som är medieägare. Alla på företaget brinner för medieförsäljning och älskar att skapa lösningar som verkligen ger effekt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum
2018-05-16
Ersättning
Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Kontakt
Fredrik Hansen fredrik@kareli.se 0732636153
Företag
Kareli Rekrytering & Bemanning AB
Adress
Kareli Rekrytering & Bemanning AB
Södra Vallgatan 5
21140 Malmö
Kontorsadress
Södra Vallgatan 5, Malmö
Jobbnummer
4145409
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Sökord