7 drivna medarbetare till Kundsupport på annonsavdelning

Proffice Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
För vår kunds räkning, en större tidning, söker vi nu flera positiva och serviceinriktade personer som vill arbeta med kundsupport på deras Annonsavdelning. Uppdragen är ca 6 mån med eventuell möjlighet till förlängning. Du får dock en tillsvidareanställning i Proffices uthyrningsverksamhet och är därmed garanterad ett nytt uppdrag efter detta.
Arbetet som kundsupport innebär huvudsakligen att ta emot bokningar av annonser från externa och interna kunder och registrera dessa i annonsbokningssystemet. Du kommer även att besvara frågor gällande bokning av annonser, bedriva viss merförsäljning och framför allt ge kunden en god service!
Du tar främst emot annonsbokningar via telefon men även via mail och webb. Kvalitet, engagemang och målmedvetenhet är viktigt för Dagens Nyheter och företaget drivs av en bra kundrelation. Vi förväntar oss att du snabbt ska lära dig att hantera de olika datasystem för bokning och uppföljning som företaget använder, det är därför positivt om du har erfarenhet av att arbeta i något affärssystem. Eftersom mycket av kundkontakten sker via telefon, söker vi dig som är skicklig på att skapa goda relationer med bara din röst som redskap. Det mesta samtalen kommer att vara inkommande men viss merförsäljning kommer att ingå i arbetsuppgifterna. Du kommer också att ansvara för den löpande uppföljningen av affärsområdets försäljning, telefontillgänglighet och avtalsutveckling.
Du har tidigare erfarenhet från någon form av kundtjänst alternativt telfonförsäljning. Du är noggrann och ansvarsfull, samt har en utpräglad servicekänla och är van att sätta kunden i centrum. Vidare är det viktigt att du är stresstålig, du jobbar mot deadlines vilket medför att arbetsbelastning periodvis är hög.
Du har god datavana och har erfarenhet från något affärssystem/kundtjänstprogram. Vidare krävs goda kunskaper i Excel.
Urval och tillsättning sker löpande. Ansök därför omgående då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut!

Publiceringsdatum
2008-04-10

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-27
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Wiklund, Anna

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
189067

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: