WebHelp Nordic söker nya kundtjänstmedarbetare till HBO Nordic

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
2017-04-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "WebHelp Nordic söker nya kundtjänstmedarbetare till HBO Nordic" (publicerad 2017-05-01) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Upplands Väsby, Solna, Stockholm, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Kom med i den fascinerande och ständigt förändrande digitala mediavärlden!
Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till en av våra uppdragsgivare HBO Nordic. Du kommer sitta i Solna på WebHelp Nordic's huvudkontor.

Arbetsuppgifterna består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon och mail. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka å kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga. Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom 80 % av den interna kommunikationen är på engelska.

Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med.

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov. Det kommer även förekomma arbete med andra uppdrag inom Webhelp.


Vi söker dig som har:

• Gymnasiekompetens
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Kunskaper i norska och finska är meriterande.
• Tekniska färdigheter/ intresse är meriterande
• Erfarenhet av försäljning eller serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav


Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.


Webhelp Värdeord

Webhelps värdeord är: Integrity, commitment, unity, recognition, WOW
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.


Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.




Om jobbet


Region
Stockholm i Stockholms län


Arbetstid / Varaktighet
Vi erbjuder timanställning samt tillsvidareanställning på 50-75%
Tillsättning sker 2017-05-22
Arbetstiderna varierar mellan 7:00-22:00, vardagar och helger.


Lön / Förmåner

Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Kundtjänsten har öppet måndag-söndag 07:00.22:00 Vi erbjuder timanställning samt tillsvidare 50-75%

Publiceringsdatum
2017-04-28

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Larsson martin.larsson@goexcellent.com +46 8 501 04 000

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3 Box 4006

Jobbnummer
3467466

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: