Vill du växa tillsammans med oss?

Kryast i Sverige AB / Administratörsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kryast i Sverige AB i Kristianstad, Växjö eller i hela Sverige

Om Kryast
De flesta har upplevt känslan av FLOW. Ett tillstånd som uppstår när vi känner djup kontroll, är helt uppslukade av det vi gör och klarar av de utmaningar vi ställs inför. I FLOW är vi produktiva och välmående, något som går hand i hand med vår övertygelse om att lönsamhet kommer ur det friska. I vår vision Tillsammans för hållbara arbetsplatser finns en strävan efter att skapa förutsättningar för individen, gruppen och organisationen att uppleva den känslan varje dag!
Om rollen
Just nu är det stor efterfrågan på våra tjänster och de senaste åren har vi vuxit både personalmässigt och omsättningsmässigt. Vi är därför i behov av att utöka vårt team med en administratör. Inledningsvis kommer rollen främst vara fokuserad till intern administration och vi ser i förlängningen en möjlighet att också kommunicera externt med våra kunder och samarbetspartners.
I rollen som administratör hos oss behöver du vara självgående och ha förmågan att jobba självständigt med dina arbetsuppgifter. Du trivs med att jobba ensam och har inga problem med att sitta själv då vi har en vardag som innebär att vi ofta är ute på möten och uppdrag.
Vidare är du social och serviceinriktad då en stor del av rollen kommer innebära att stötta kollegor och i förlängningen potentiellt även kunder. Mycket av vår kommunikation sker via telefon och mail och du behöver därför ha god förmåga att kommunicera i tal och skrift. I arbetet med att stötta kollegorna kommer din förmåga att samordna vara central och mycket användbar.
I förlängningen ser vi möjligheten att utvecklas tillsammans med oss och då i större utsträckning också ta ansvar för extern kommunikation i form av exempelvis våra sociala kanaler, inkommande offertförfrågningar och vårt nyhetsbrev. Vidare kommer du under en arbetsdag hantera små och stora frågor från kollegor vilket kommer kräva en flexibilitet där du kan släppa det du gör för stunden för att lösa den uppkomna situationen. Avslutningsvis ser vi hur du är lyhörd med förmågan att i exempelvis ett telefonsamtal kunna lyssna in kundens behov.
Tjänstens omfattning är inledningsvis på 20 % med möjlighet att i samråd med dig och beroende på företagets utveckling öka omfattningen längre fram. Anställningsformen kan variera mellan att du antingen har eget bolag med möjlighet att faktura, har möjlighet att anställas genom ett bemanningsbolag eller har möjlighet till en anställning hos oss.
Faktaruta
• I Kryast har vi en värdegrund som leder oss i alla beslut:
• Värme = Vi bryr oss genuint om varandra och våra kunder.
• Utveckling = Vi gillar att utveckla och att utvecklas.
• Frihet/Förtroende = Vi gillar att kunna styra över vår egen vardag/ Vi vill skapa förtroendefulla relationer med våra kunder.
Vi ser gärna att du kan börja under vintern 2019-2020.
Omfattning 20 % med ev. möjlighet att utöka längre fram.
Du väljer själv dina arbetstider och arbetet sker främst vardagar (dagtid).
• Din arbetsplats kommer vara Videum i Växjö eller Krinova i Kristianstad där Kryast har kontor.
• Här finns tillgång till receptionstjänst, lunchrum och husen består av många andra företag.
• Har du kompetens/erfarenhet inom bokföring kan även denna uppgift ingå i ditt arbete.
Inledningsvis kommer din roll främst handla om intern administration med vissa inslag av extern kommunikation (ex uppdatera vår facebooksida med en text en kollega skrivit). Vi ser dock möjligheten att tillsammans med dig utveckla rollen genom ytterligare ansvar för extern kommunikation (ex. inkommande förfrågningar från kunder, offertskrivande).
Detta får du av Kryast
Tolv kollegor som tillsammans brinner för att utveckla hållbara arbetsplatser.
Två ledare/"busschaufförer" som kommer stötta dig och som du alltid kan ringa för stöd.
En introduktion med mentor anpassad efter dina behov.
En företagskultur där vår värdegrund bidrar till en stark gemenskap och samhörighet.

Publiceringsdatum
2019-11-11

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-08

Adress
Kryast i Sverige AB
Stridsvagnsvägen 14
29139 KRISTIANSTAD

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Kryast i Sverige AB (org.nr 556900-3980)
Stridsvagnsvägen 14 (visa karta)
291 39  KRISTIANSTAD

Ansökan
E-post: henrik@kryast.se

Jobbnummer
4949734

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kryast i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kryast i Sverige AB: