Vill du jobba som konsultchef hos oss på Uniflex?

Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Konsultchef till bemannings-och rekryteringsbranschen

Uniflex i Örebro växer vidare och vi söker nu en Konsultchef som vill bearbeta nya kunder och utveckla samarbetet med befintliga, arbeta med rekrytering, HR-frågor och HR-administration. Tjänsten innebär att vara delaktig i affärer och vara länken mellan kunder och personal.

"I min roll som konsultchef har jag ett varierande arbete. Jag ansvarar för att utveckla samarbetet med befintliga och nya kunder. Jag arbetar även med hela rekryteringsprocessen och ansvarar för de konsulter jag anställer. Det bästa med att arbeta på Uniflex är att jag lär mig nya saker varje dag och att det är en härlig arbetskultur"

Publiceringsdatum
2022-09-23

Om tjänsten
Vad erbjuder vi dig?
• Utveckling inom både försäljning och rekrytering men även övergripande inom HR.
• Verka i en växande bransch som ständigt utvecklas
• Marknadsmässig grundlön och ett generöst provisionssystem
• Anställningsvillkor som är reglerat i kollektivavtal för tjänstemän
• Friskvårdsbidrag samt andra personalförmåner
• Tjänstepension och flexpension
• En stark företagskultur som präglas av engagemang, glädje, affärsfokus, och ansvarstagande.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

Dina arbetsuppgifter
• Bearbeta nya kunder och utveckla samarbetet med befintliga
• Ta fram lokala avtal och offerter
• Driva rekryteringsprocessen från annonsering, urval, matchning och tillsättning.
• Personaladministration/HR administration
• Medarbetar- och kundvård
• Utöver klassisk annonsering vara uppdaterad på andra sätt att hitta kandidater på; exempelvis kontakt med skolor, arbetsförmedling eller dylikt samt headhunting på sociala medier eller via andra kanaler
• Då du är konsulternas närmsta kontaktperson kommer du också att hantera personalärenden, så som rehabilitering, medarbetarsamtal etc

Vem är du?
Din profil
Då rollen är en leveransroll har du en bra känsla för service. Du bör ha bra kännedom om det lokala näringslivet, goda kunskaper om bemanningsbranschen, ett utåtriktat sätt samt ha en administrativ vana och en ekonomisk förståelse. Det är meriterande om du har en utbildning inom HR och organisation eller erfarenhet från branschen. Inom Uniflex finns det goda karriärmöjligheter då vi arbetar aktivt med internrekrytering.


Att hitta rätt person till rätt plats - det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar kompetent personal till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Uniflex vet du att vår process är kvalitetssäkrad.Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet: att du är rätt person på rätt plats.

Varmt välkommen med din ansökan.Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.uniflex.se.

Uniflex är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Uniflex Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "60599".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB (org.nr 556637-0341), http://www.uniflex.se

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
7009498

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: