Vill du hjälpa våra kunder att komma igång?

Clinicbuddy Ekonomisk Förening / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clinicbuddy Ekonomisk Förening i Stockholm, Solna, Sundbyberg eller i hela Sverige

Nu söker vi på Clinicbuddy en ny kollega, som kan hjälpa våra kunder på plats hos dem, men även jobba med supporten inne på kontoret i Stockholm. Är det dig vi söker?

Vad gör vi på Clinicbuddy då? Vi säljer journalsystem inom sjuk-, frisk-, hälso- och skönhetsvårdssektorn. Många av våra kunder är fysioterapeuter, psykologer, privatläkare och kirurger, men även företagshälsovård och träningscenter finns bland våra kunder. Vi växer snabbt och används varje dag av ca 4.000 vårdgivare, framför allt i Sverige men även i viss utsträckning på andra platser (Holland, England, Finland, Norge etc).

Du som söker jobbet bör vara beredd på många resdagar, då stor del av arbetet går ut på att hjälpa våra kunder ute på plats. Du bör också vara bekväm med datorer och även ha förmågan att kunna förmedla detta till andra, då en av dina viktigaste uppgifter blir att hjälpa nya användare igång med systemet.

Att du är social och trivs med att träffa nya människor ser vi som en självklarhet, då det är A och O i detta jobb. Du behöver ha gott tålamod och vara trevlig och hjälpsam av naturen, då våra kunder främst behöver dig i uppstartsfasen när de behöver mycket support och stöttning.

Du bör även kunna ta egna initiativ och vara självgående, då vi jobbar på ett sätt där vi alla rycker in där det behövs, och ser till att saker blir gjorda. Tempot är varierande, men ofta högt.

Dina arbetsuppgifter är, precis som för oss andra, varierande, men dina huvuduppgifter är följande:

• Hjälpa kunder på plats och på distans (anteckna vad som behöver göras och se till att det blir gjort)
• Självständigt hjälpa en kund från första mötet till att dom är igång (sätta upp en plan och genomföra den steg för steg) - ligga steget före kunden
• Hantera frågor via telefon, mail och "support tickets"
• Förmedla frågor och förfrågningar från kunder till fasta supporten och utvecklarna
• Hjälpa till på mässor, kurser och visningar för kunder

För oss är det viktigare att du är rätt person för jobbet, än att du har en formell utbildning. Du behöver heller inte kunna något om vård och journalsystem, då våra kunders verksamheter varierar mycket, och det bästa sättet att lära sig är att se och lära på plats.

Du behöver ha goda språkkunskaper i svenska och engelska. Körkort är önskvärt. Det är viktigt att du är beredd på flera resdagar i veckorna.

Det finns goda möjligheter till löneutveckling för rätt person.

Vi vill gärna att du skriver och berättar lite om dig själv som ett första steg. Vi har ingen möjlighet att besvara telefonsamtal.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tills vidare.

Publiceringsdatum
2016-05-26

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-19
Telefonkontakt undanbedes (vi har fullt upp)
Ansökan kan skickas till e-postadress: jesper@clinicbuddy.com

Företag
CLINICBUDDY EKONOMISK FÖRENING

Adress
CLINICBUDDY EKONOMISK FÖRENING
BOX 6085
17106 SOLNA

Kontorsadress
Eastmanvägen 35
STOCKHOLM/VASAPARKEN

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-51970090
E-postadress: info@clinicbuddy.com

Jobbnummer
2868580

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clinicbuddy Ekonomisk Förening

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clinicbuddy Ekonomisk Förening: