Vill du arbeta med kundservice hos Sodexo?

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Solna
2017-04-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vill du arbeta med kundservice hos Sodexo?" (publicerad 2017-05-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna, Stockholm, Upplands Väsby, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Till vår uppdragsgivare, som är en av de största inom världens största serviceföretag - Sodexo, söker Webhelp Nordic fem kundtjänstmedarbetare. Sodexos affärsområde kring lunchförmånskort med ca 80 000 användare och med ca 50 000 anslutna leverantörer nationellt och globalt. Det primära rollinnehållet handlar om att ge förstklassig service till alla våra befintliga kunder.

Första tiden hos Webhelp

Den första tiden hos Webhelp får du som nyanställd utbildning inför det framtida arbetet. Under utbildningen får du bland annat lära dig de om de system som används, processer för att söka information samt kundhantering. För att få en större förståelse för hur samtal kan se ut kommer du att få lyssna på samtal.


Publiceringsdatum
2017-04-24

Dina arbetsuppgifter
När du fått alla grundläggande kunskaper via utbildningen börjar det bli dags att ta egna samtal och mail. Ditt arbete innefattar att hjälpa och guida kunder kring frågor om kortet och dess funktion. Det primära i ditt arbete är att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. I teamet finns en mentor med gedigen kunskap och erfarenhet för att stötta dig.

Hos Webhelp Nordic arbetar idag ett glatt gäng om 200 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet.

"Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team." - Johanna Skog, Advisor Webhelp

Arbetstider

Kundtjänsten har öppet 8.00 -17.00 på vardagar och det är under detta tidsspann som arbetstiderna förläggs, vilket innebär att kvällar och helger är fria. Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring.

Är det dig vi söker?

Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat.
Vi ser att du som söker har grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i svenska A och engelska A.

Om jobbet

Region
Stockholm

Arbetstid / Varaktighet

Vi söker tillsvidareanställda på 75-100 %

Arbetstiden är förlagd under våra öppettider: Vardagar 8-17:00.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med utbildning som pågår vardagar.

Startdatum för tjänsten den 2 maj

Lön / Förmåner

Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Vardagar 08:00-17:00 Tillsvidareanställda på 75-100 %, 6 månader provanställning

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Pettersson Ulrika.Pettersson@nordic.webhelp.com +46 70 353 38 83

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3 Box 4006

Jobbnummer
3455413

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: