Vikarie Floormanager Hötorgs- och Östermalmshallen

Primär Fastighetsförvaltning AB / Kassapersonalsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kassapersonalsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Primär Fastighetsförvaltning AB i Stockholm, Solna, Nynäshamn, Strängnäs, Uppsala eller i hela Sverige

PRIMÄR är en koncern bestående av Primär Service Management, Primär Fastighetsförvaltning och Primär Lokalvård.
Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister - våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden - oavsett om det handlar om kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxial/fiberkabel från vår teknikavdelning.
PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 800 anställda och omsätter närmare 700 Mkr. Vårt huvudkontor finns i Göteborg men vi är verksamma i stora delar av landet.

Vem är du?

På PRIMÄR arbetar vi utifrån våra värderingar Tillsammans, Framåt och Kul och vi vill gärna att du delar dessa värderingar med oss. Vidare uppskattar vi att du som person är nyfiken och positiv, har initiativförmåga och kan skapa positiva kontakter såväl internt som externt.

Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte konflikträdd eller rädd för att 'hugga i!

Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar.
Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden.

Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som administrativt arbete är du en flexibel person som är administrativt lagd och som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.

Publiceringsdatum
2024-03-04

Dina arbetsuppgifter
Som Floor Manager för Hötorgs- och Östermalmshallen är man Beställarens representant gentemot butiker/saluhandlare/restauranger. I arbetsrollen ingår även ansvar för leverans av servicetjänster i Kulturhuset.

Fokus är service och uppgiften är att skapa en trygg och trivsam miljö för alla intressenter. Floor Managern ska snabbt finna lösningar på hyresgästerna och deras kunders förfrågningar och är aldrig längre bort än ett ad-hoc möte eller telefonsamtal.

Kundnöjdhet, tillgänglighet och servicekänsla är högt prioriterat.

• Dagligen säkerställa och följa upp och planera att leverans av servicetjänster som exempelvis lokalvård och avfallshantering, m fl. sker enligt avtal och med fokus på möjliga effektiviseringar på Kulturhuset, Hötorgs- och Östermalmshallen
• Dagligen finnas till hands för och stämma av med hyresgäster och kunderna. Och bemöta dessa på ett trevligt och lyhört sätt
• Är ansvarig för servicetjänster inom verksamheten som levereras av egen personal, entreprenörer eller annan part.
• Är en operativ nyckelperson som samverkar och samordnar verksamheten med fokus på service, säkerhet, trygghet och ekonomi.
• Ansvara för den dagliga driften av handelsplatsen och arbetar kontinuerligt med kundvård för långsiktiga relationer med hyresgästerna.
• Vara lyhörd inför hyresgästernas och kundernas synpunkter som medtas till möten för uppföljning
• Kontrollerar att hyresgästerna följer avtalsvillkoren och ordningsregler, t.ex. öppettider, skyltning, hyresgästernas koncept och ordning i korridorer.
• Kontinuerligt stämma av med/kommunicera/rapportera till Beställare.
• Arbeta för att kontinuerligt höja kvaliteten på uppdraget, öka upplevelsen för hyresgäster, personalen och besökare.
• Ta emot synpunkter och frågor från hyresgäster och kunder.
• Säkerställa att avtalade villkor efterlevs under hela den period uppdraget ska utföras.
• Deltar vid eventuella driftmöten med bl.a Beställaren, entreprenörer och andra intressenter
• Vara behjälplig för att utveckla verksamheten enligt Beställarens riktning och målsättning
• Säkerställa tillsammans med hyresgästerna att säkerheten inte åsidosätts
• Ansvara för och kontinuerligt hålla möten med städbolag, bevakningsbolag samt andra dagliga leverantörer för att kunna säkerställa en flexibel leverans
• Vara delaktig i rondering av larm, belysning, ventilation mm för att säkerställa funktionaliteten.

Kvalifikationer

• Minst 1 års erfarenhet av ledning inom handel, restaurang eller event.
• God förståelse för handel och service
• Social kompetens, god initiativ- och ledarskapsförmåga.
• God planerings- och organisationsförmåga
• God problemlösningsförmåga
• Självgående & positiv
• Ett genuint intresse för andra intressenter

Arbetstider:

• Floor Manager är på plats dagtid helgfri vardag
• Helg och kvällsarbete kan förekomma
• Vikariat 8-12 april samt under ordinarie personals sommarsemester, även timanställning vid behov

Har du några frågor rörande tjänsten, var vänlig kontakta Fredric Svanell: fredric.svanell@primar.se

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Primär Fastighetsförvaltning AB (org.nr 556310-5534)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Primär

Jobbnummer
8515497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Primär Fastighetsförvaltning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Primär Fastighetsförvaltning AB: