Vikariat- Cash Management Customer Service Adviser på Large Corporate & ...

Swedbank AB / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank AB i Stockholm, Sundbyberg, Sollentuna, Upplands Väsby, Sigtuna eller i hela Sverige

Intresserad av Cash Management och vill jobba med Swedbanks största företagskunder?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

• Arbeta med och fördjupa dina kunskaper inom området Cash Management·Jobba med högt kundfokus

• Hjälpa ditt team med de administrativa behoven för våra kunder

• Ditt team blir din "kund"

• Arbeta i ett team bestående av 17 dedikerade personer som ansvarar för kunder på olika sätt

I denna roll behöver du:

• Gilla att arbeta administrativt

• Att du tar lead till att förbättra och effektivisera arbetsrutiner

• För att trivas i rollen som administratör behöver du vara noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten

• God samarbetsförmåga·Har ett stort serviceintresse

• Kunskap om Swedbanks system är meriterande

Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
• En öppen, enkel och omtänksam kultur.
• Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder.
• En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö.
• Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär.
• Flexibla arbetsmöjligheter.

• Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, valfri sjukförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html).

Bli en del av vårt team och...
• . arbeta tillsammans med professionella kollegor för att leverera service, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället. Cash Management Customer Service strävar alltid efter "Nöjda kunder som får förväntad service, av nöjda medarbetare som har ett gott samspel".

I rollen ligger stort ansvar i att konstruktivt och aktivt bidra till ökad processeffektivitet, kundnöjdhet och samarbete med relevanta avdelningar inom Banken. Kundfokus i det dagliga arbetet är prioriterat och du ska vara med och bidra till en kundcentrerad kultur. I din roll är det viktigt att följa bankens värderingar och uppträda på ett professionellt sätt. Då vi jobbar med stora komplexa kunder hamnar du ofta i situationer där du förväntas agera "konstruktiv problemlösare".

Cash Management Customer Service är en öppen, social och positiv gruppering med högt till tak. Gruppens styrka är bredden med olika kompetenser och erfarenheter samt drivkraften och viljan att ge våra kunder bästa möjliga service. Interagerandet mellan kollegor leder till aktiv problemlösning och höjer kundvärdet. Vi strävar alltid efter att utvecklas, lära och konstruktivt driva förbättringsförslag samt ta ansvar för prioriterade områden. Våra värderingar öppen, enkel och omtänksam, är viktiga för oss och vi förväntar oss att dessa är en naturlig del av vardagen för hela avdelningen. Ta nästa steg och bidra i en enhet med starkt fokus på effektiva lösningar drivna av behoven för Stora Företag, Finansiella Institutioner och Organisationer. Tillsammans gör vi det möjligt!

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-09-29.
Arbetsplats: Stockholm

Publiceringsdatum
2023-09-18

Kontakt
Rekryterande chef: Nikolaos Nikopoulos +46 8 5859 4147

SACO: Henrik Joelsson

Finansförbundet: Lena Schöllin

Denna tjänst är ett vikariat tom 31 Januari 2025 med möjlighet till förlängning. Vi kan komma att påbörja och färdigställa urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Swedbank AB (org.nr 502017-7753)

Arbetsplats
Swedbank Sweden

Kontakt
Nikolaos Nikopoulos
nikolaos.nikopoulos@swedbank.se

Jobbnummer
8119638

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank AB: