Vik. Personlig assistent - Ljusdals kommun - Assistentjobb i Ljusdal
Vik. Personlig assistent
Ljusdals kommun / Assistentjobb / Ljusdal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla assistentjobb i Ljusdal, Nordanstig, Hudiksvall, Bollnäs
Visa alla jobb hos Ljusdals kommun i Ljusdal

OMSORGS- OCH SOCIALFÖRVALTNINGEN Handikappomsorgen söker VIK.
PERSONLIG ASSISTENT ARBETSUPPGIFTER: Personlig assistans till
medelålders kvinna, ge henne god omvårdnad och en meningsfull vardag.
KVALIFIKATIONER: Omvårdnadsprogrammet eller annan likvärdig utbildning. Stor
vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är positiv och engagerad
och som tycker om att arbeta och samarbeta med människor. Du har fokus på
brukarens behov och förmåga att se vad om behöver göras. Vi värdesätter
ansvarskänsla och ett flexibelt förhållningssätt. ÖVRIGT: Möjlighet
finns att arbeta upp till 100% i bemanningsenhetens pluspool. Ljusdals kommun
vill ta till vara på de kvaliteter som en jämn könsfördelning, etnisk och
kulturellmångfald tillför verksamheten. Flexibel arbetstidsförläggning
tillämpas. UPPLYSNINGAR LÄMNAS AV: Vik enhetschef Sara Strandberg,
tel: 0651-183 38.

Publiceringsdatum
2008-02-21

Anställningstyp/arbetstider
Tidsbegränsad. Tillträde 2008-03-10. Heltid. Deltid 85%. Tidsperiod: 2008-03-10
* 2009-09-01. Provanställning i 3-6 månader tillämpas.

Ersättning
Fast lön. Kollektivavtal finns.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 080307 via e-post maud.larsson@ljusdal.se . Välkommen
med Din ansökan:Ansökan med CV märkt med Ref. nr. OSF 31/08 ställs till:Ljusdals
kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen, 827 80 Ljusdaleller via e-post och
skall vara kommunen tillhanda senast 2008-03-07. . Ange referensnummer OSF
31/08.

Företag
Ljusdals kommun
Förvaltningshuset.
827 80 LJUSDAL Tel 0651-18000
Fax 0651-18229
Mer information på http://www.ljusdal.se

Jobbnummer
137208

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ljusdals kommun: