Vi utökar vårt schemaadmin-team!

AdeoCare / Apotekarjobb / Stockholm
2017-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi utökar vårt schemaadmin-team!" (publicerad 2017-10-26) ⬅️


Visa alla apotekarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AdeoCare i Stockholm, Lidingö, Sundbyberg, Ekerö, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker ytterligare en schemaamministratör till innerstan då vi växer så det knakar. Till vårt schemaadmin-team söker vi Dig som gillar att samordna och tycker om struktur. Du kommer vara stationerad på våra kontor i Stockholms innerstad och kommer att arbetar nära enhetschefen med det stora uppdraget att stötta upp att verksamhetens dagliga arbete rullar. Du kommer arbeta administrativt med vårt datorsystem Mobil Omsorg och lägga scheman för vår härliga personal.

I arbetet ingår att i huvudsak lägga ett fungerande schema för vår personal som jobbar på fältet med våra äldre, skapa scheman för ny personal, planera ut insatser från biståndsbeslut och få det att fungera i verkligheten. Du ska även planera det långsiktiga schemat och eventuella semestrar och ledigheter som vi alla behöver ibland. I arbetet ingår även att ta emot sjukanmälningar och fördela arbetet om någon är sjuk, samt ringa in personal efter behov. Tjänsten inkluderar även arbete ute hos kund vid behov.

AdeoCare har sedan 2011 arbetat med demensvårdsinriktad hemtjänst. Det viktiga för oss är att utgå från våra kunders unika behov så att vår omvårdnad kan ge kunden och kundens anhöriga en känsla av tillit och trygghet. Med hjälp av våra medarbetares unika expertis inom demens- och kognitiva sjukdomar möter vi dagligen detta mål.

Våra krav

• Du ska ha tidigare erfarenhet av att arbetat med planering/schema
• Ha goda kunskaper om t.ex. arbetstidslagen, semesterlagen och andra lagar som är relevanta
• Du ska en god problemlösningsförmåga
• Du ska kunna prioritera
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Meriter och egenskaper

• Utbildning inom vård och omsorg
• Administrativ utbildning
• Tidigare erfarenhet av Mobil omsorg

• Erfarenhet av att ha arbetat inom hemtjänst eller på annat sätt arbetat inom äldrevård
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med personal
• Framåt och positiv

Tjänsten innefattar en provanställning på 6 månader, heltid, dagtid, måndag-fredag.

Vi tar inte emot ansökningar via e-mail.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-10-17

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Knapasjö martina.knapasjo@adeocare.se 0704-311 721

Företag
AdeoCare

Adress
AdeoCare
Kommendörsgatan 2
11148 Stockholm

Kontorsadress
Kommendörsgatan 2, Stockholm

Jobbnummer
3752943

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AdeoCare

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AdeoCare: