Vi söker Reseadministratörer till våran kundtjänst!

Sykes Sweden AB / Kundservicejobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige

Är du serviceinriktad?
Behärskar du svenska och har kunskaper i Engelska?
Vill du vara ansiktet utåt för Skandinaviens största flygbolag?
Isåfall är du precis den vi söker!

Vad innebär tjänsten som reseadministratör?
I din roll som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag. Du kommer hantera inkommande samtal från både privatpersoner och företag som berör frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.
Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en resrutt, biljettlösning eller tjänst är en viktig del i ditt dagliga arbete, vilket underlättar kundens resa och bidrar till den totala reseupplevelsen.
Du kommer att vara en viktig del i resekedjan då kunden vänder sig till kundtjänsten med sina frågor inför, under och efter resan.

Vad behövs för att lyckas i tjänsten?
Du ska prata flytande Svenska och ha kunskaper i Engelska
Du vill jobba med service
Du har datorvana

SYKES inställning är att man kommer längst med rätt personlighet- och attityd och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera service med resenären i fokus. Du ska kunna prata och skriva på svenska och engelska utan problem. Arbetsverktygen kommer vara telefon och dator så du ska inte ha några problem med att hantera dessa två.

Vad kan SYKES erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast månadslön
Möjlighet till arbete från Cypern*

• ) SYKES har verksamhet på Cypern där vi utför samma uppdrag som vi gör från Sveg. Det innebär att du som anställd på SYKES i Sveg efter 6 månader har möjlighet till att söka till vårt center i Larnaca på Cypern. Du tillbringar minst 6 månader utomlands med säkerhet att du efter 6 månader kan komma tillbaka till ditt arbete hos SYKES i Sveg igen.

Om du inte är bosatt i Härjedalen
SYKES erbjuder dig möjligheten till ett flytt och bostadspaket vid en anställning.
Om du är intresserad av skidåkning har kommuninvånare i Härjedalen förmånliga priser på säsongskort på skidområdena i Härjedalsfjällen. Genom att bo och arbeta i Härjedalen innebär att du har stora möjligheter att kombinera en aktiv livsstil med naturen precis utanför dörren.

Låter det intressant?
Varmt välkommen med din ansökan! Vi behöver din ansökan senast den 22:a Mars och vi kommer genomföra intervjuer var efter vi får in ansökningar.
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt reseteam med start den 12:e April!

Arbetstider
Du är schemalagd att jobba 40 timmar i veckan.
Arbetstiden kommer att vara förlagd både på veckodagar och helger. Kundtjänstens öppettider är vardagar 07:00-19:00, Lördagar 09:00-17:00 & Söndagar 09:00-18:00.

Arbetsplats
Arbetsplatsen är på vårt center i Sveg, Härjedalen.
Det kommer inte att finnas möjlighet att jobba hemifrån till och börja med, utan dina första arbetsmånader på SYKES kommer att vara på plats i centret.

Publiceringsdatum
2021-02-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Sykes Sweden AB
Herrögatan 25
84222 SVEG

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sykes Sweden AB (org.nr 556437-7439)
Herrögatan 25 (visa karta)
842 22  SVEG

Jobbnummer
5595213

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: