Vi söker pratglada kundservicemedarbetare!

Releasy Customer Management / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Stockholm, Solna, Norrköping, Linköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Stockholm, Borås och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisation. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Vi söker kundservicemedarbetare som kan arbeta extra under våren och sommaren på våra SL-Center och terminaler.

Publiceringsdatum
2017-03-30

Dina arbetsuppgifter
Releasy vill alltid leverera den bästa kundupplevelsen och vi behöver nu nya medarbetare som kan hjälpa oss med detta. Arbetsuppgifterna är att stå i SL Centers kassa och hjälpa resenärer i Stockholm med olika frågor rörande kollektivtrafiken. Att ge service i varje möte är ditt huvudfokus. I tjänsten kan det även tillkomma arbete ute på våra terminaler Strömkajen, Stavsnäs och Vaxholm. Arbetet på terminalerna innebär att du ska informera resenärer om Vaxholm Ångfartyg AB:s avgångar, ankomsttider, priser och utflyktsmål. Du kommer även att arbeta med försäljning av våra färdbevis, rapportera data, ha radiokommunikation med fartygen och anvisa kajplats till fartygen i hamnen. Det ingår dessutom tidningshantering ut till öarna.

Profil
Du som söker ska ha minst gymnasiekompetens och gärna erfarenhet från kundservice. Du har goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift och det krävs även goda kunskaper i engelska då många resenärer inte talar svenska. Du har ett stort intresse för kundkontakt och har en serviceinriktad inställning. Du som söker ska även vara effektiv, stresstålig, noggrann och flexibel.

Omfattning:

Timanställning med möjlighet till en tillsvidareanställning i höst.

Lön:

Timlön.

Start:

Enligt överenskommelse men gärna under maj alternativt juni.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-04-30. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta teamleader Lars Schoug, lars.schoug@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lars Schoug

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Pipers väg 28
17073 Solna

Kontorsadress
Pipers väg 28, Solna

Jobbnummer
3407790

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: