Vi söker medicinsk sekreterare till Njurmottagningen

Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Njurmedicin, Njurmottagning / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Njurmedicin, Njurmottagning i Göteborg

Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.



Om verksamheten och arbetet

Inom Njurmedicin arbetar totalt 11 medarbetare på den Administrativa enheten.

Njurmedicin är centrum för utredning och behandling av patienter med njurkärlssjukdomar. På Njurmottagningen kommer du att arbeta med fyra medarbetare, du kommer även att arbeta tillsammans med läkare och vårdpersonal.

I arbetsuppgifterna ingår det att ansvara för utskrift av läkardiktat samt diagnos- och åtgärdsregistreringar i Elvis. Vidare ingår att boka och kalla patienter till besök samt även till viss del receptions- och kassaarbete. Vi har digital diktering, digital journal samt E-arkiv.

Vi erbjuder dig en trivsam arbetsplats och en möjlighet att utvecklas i din profession där du även kan få ett eget ansvarsområde. Vi har även möjlighet att erbjuda distansarbete om du är intresserad av detta.

Om dig

Vi söker dig som har utbildning inom vårddokumentation eller annan likvärdig utbildning. Erfarenhet av arbete inom systemen Melior samt ELVIS är meriterande, likaså DRG-utbildning och utbildning i handledarskap. Du är en person som är van vid att ta egna initiativ och organisera ditt arbete självständigt, men du har också god förmåga att arbeta i team. Stort fokus läggs vid att du är noggrann, har ett gott bemötande samt en hög service- och ansvarskänsla. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.

Publiceringsdatum
2018-11-23

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 2019-02-01 eller enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-07
Ange följande referens när du ansöker: 2018/7234
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef, Britt-Marie Akre 070-082 32 23

Företag
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Njurmedicin, Njurmottagning

Adress
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Njurmedicin, Njurmottagning
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal

Kontorsadress
HR-servicecenter, Torggatan 1 A

Jobbnummer
4475433

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Njurmedicin, Njurmottagning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Njurmedicin, Njurmottagning: