Vi söker för kunds räkning en samordnare för inköp med start omg

Jurek Bemanning Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Bemanning Sverige AB

Publiceringsdatum
2011-02-11

Om företaget
Jurek Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, IT och marknad/sälj. Vi söker nu för kunds räkning en samordnare för inköp med start omgående! Är du den vi söker?

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att delta i det operativa upphandlingsarbetet genom att vara ett stöd till projektavdelningens resursfunktion. I Resursfunktionens uppgifter ingår bland annat att genomföra avrop av IT-konsulttjänster mot ramavtal för bemanning av förstudier, projekt och förvaltningar. Resursfunktionen hanterar även avtal och administration av resursbeställningar och rådgör kring konsulttjänster och kravställning av förfrågningsunderlag för avrop. Vi söker dig som är van vid offentliga upphandlingar och ramavtal och har möjlighet att börja omgående!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå i att:
• Självständigt genomföra upphandlingar på uppdrag från avdelningens avropare,
• ge stöd och råd till avropare i upphandlings- och ramavtalsfrågor,
• bistå med vägledning, stöd och administration rörande förfrågningsunderlag, handlingar, avtal, etc
• förvalta och följa upp tecknade ramavtal.
Krav på person
Vi söker dig som har alla eller några av följande kvalifikationer och egenskaper:
• akademisk examen inom juridik/ekonomi/inköp eller motsvarande utbildning
• erfarenhet av inköps- och upphandlingsfrågor, gärna med inriktning ramavtal och offentlig upphandling
• gärna god insikt i de regelverk som styr offentlig upphandling
• behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• vana vid arbete i MS-office
• förmåga att arbeta självständigt och i grupp
• pedagogisk och ar god kommunikativ förmåga
• har god analytisk förmåga och strukturerat arbetssätt
Det är mycket meriterande om du har arbetat inom statlig myndighet.
Du erbjuds..
Vi erbjuder dig ett spännande arbete i god arbetsmiljö och trevliga arbetskamrater. Tjänsten kommer att ingå i vår uthyrningsverksamhet och du kommer att vara stationerad ute hos vår kund i deras lokaler på Kungsholmen. Tjänsten kommer att tillsättas omgående med start slutet av februari och sträcker sig i 3 månader med chans till förlängning.
Låter detta intressant? Välkommen att söka en spännande och utvecklande tjänst till en statlig myndighet i framkant! Skicka din ansökan omgående då vi intervjuar för tjänsten löpande.
Start:
Omgående med start slutet av februari.
Sista ansökningsdag
Skicka in din ansökan omgående då tjänsten ska tillsättas snarast. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Paulina Safar på 08-525 018 15 alternativt paulina.safar@jurekbemanning.se .
Ansök tjänsten via www.jurekbemanning.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-07
Ange följande referens när du ansöker: 638
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Jurek Bemanning Sverige AB

Adress
Jurek Bemanning Sverige AB
Grev Turegatan 30
11438 STOCKHOLM

Jobbnummer
848476

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Bemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB: