Vi söker en serviceinriktad receptionist till vår kund!

ProfessionalConsulting / Receptionistjobb / Stockholm
2014-10-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en serviceinriktad receptionist till vår kund!" (publicerad 2015-02-02) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av servicearbete och tycker om att hjälpa kollegor och kunder på din arbetsplats? Vill du arbeta som receptionist hos ett företag i Södra Stockholm? Då har vi tjänsten för dig!
Vår kund är en stor aktör inom elteknik och arbetar med allt från konstruktion till installation och service. I rollen som receptionist hos vår kund kommer du att ge god service till dina kollegor samt till besökare. Du kommer även att ansvara för inköp av kontorsmaterial samt fika/frukost etc. I ditt arbete ingår även öppning och sortering av post samt annan allmän administration. Du kommer bland annat att ansvara för administration gällande lägenheter där företaget har större pågåede projekt och du ansvarar då för bokning, nyckelhantering och liknande. Utöver det kommer du även att ha hand om företagets fyra konferenslokaler där du ser till att allting är i sin ordning och även ansvarar för beställningar.

I ditt arbete samarbetar du med företagets vaktmästare som bland annat är behjälplig med allmän kontorsservice.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från servicearbete och som tycker om att vara behjälplig gentemot andra människor. Det är ett krav att du har gymnasieutbildning och har du läst en utbildning med inriktning mot reception är det meriterande. Då du kommer att bemöta engelsktalande kunder och kollegor vill vi att du behärskar engelska i tal och skrift. Du har även goda it-kunskaper.

Tjänsten sträcker sig från mitten på november 2014 till mitten på mars 2015 och vi söker dig som kan arbeta under hela den aktuella perioden. Arbetstiderna är 7-16.
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-10-29

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3-6 mån

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ProfessionalConsulting

Adress
ProfessionalConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
ProfessionalConsulting

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2048751

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ProfessionalConsulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ProfessionalConsulting: