Vi söker en Senior teamleader

Releasy Customer Management / Försäljningsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vill du bli en av oss? Vår verksamhet växer och vi behöver nu en senior teamleader till vårt management!

Till vårt kontor i Borås söker vi just dig som har erfarenhet från en coachande och ledande befattning inom kundservice och drivs av att nå framgång. Tjänsten är på vår kundserviceavdelning där det gäller att leverera den bästa kundupplevelsen - varje dag!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher; bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Sälj finns naturligt i alla våra kundkontakter för vi vet hur viktigt det är för företagens och våra uppdragsgivares framgång.

Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Stockholm, Borås och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisation. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Publiceringsdatum
2018-01-09

Dina arbetsuppgifter
Vi letar efter dig som har god erfarenhet inom kundservice/försäljning och gärna med erfarenhet som teamledare eller senior teamleader. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Vi ser att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet och inget behov är för stort.

Du arbetar tätt ihop med business manager för kontot och har delvis ansvar för utveckling, bemanning, merförsäljning, kundkontakt med uppdragsgivare. Du följer också upp och analyserar resultat, kvalitet och lönsamhet, samt coachning och stöttning av teamleaders.

Kvalifikationskrav

• Lägst gymnasiekompetens.

• Erfarenhet av ledarskap och coachning främst inom kundservice/försäljning.

• God datorvana.

• Kunskap i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Anställningsgrad

100%, provanställning som kan leda till en tillsvidareanställning.

Ersättning
Fast lön.

Låter det intressant?

Välkommen med din ansökan omgående då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2018-01-31. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vid frågor kontakta vår Business Manager Emma Sjöqvist via mail emma.sjoqvist@releasy.se (mailto:emma.sjoqvist@releasy.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Sjöqvist emma.sjoqvist@releasy.se 0737471472

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
3892596

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: