Vi söker en receptionist/administratör till Roche!

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

At Roche, 80,000 people across 150 countries are pushing back the frontiers of healthcare. Working together, we've become one of the world's leading research-focused healthcare groups. Our success is built on innovation, curiosity and diversity, and on seeing each other's differences as an advantage. To innovate healthcare, Roche has ambitious plans to keep learning and growing - and is seeking people who have the same goals for themselves. Roche Diagnostics Scandinavia AB is a marketing, sales and service organization for Roche's diagnostics products. Read more on www.roche.se

Arbetsbeskrivning / Work Description

Vi söker nu en driven receptionist till Roche med start omgående. I rollen som receptionist är du företagets ansikte utåt, du kommer att ta emot samtal, hantera växeln samt ta emot besökare. Du tar även emot post och bud samt administrerar främst företagets inkommande post. Du ansvarar för att receptionsytorna och konferensrummen ser välkomnande ut, fyller på kaffemaskinerna och sköter inköp etc. till kaffemaskiner och andra kontorsmateriel. Vidare hjälper du till att boka luncher och administrera kring dessa möten till kollegor på bolaget, du kommer också att sköta och ansvara för en del events så som konferenser och andra förekommande aktiviteter. Även fakturahantering i form av scanning och kodning ingår i rollen. Arbetstiderna är 08.00-16.30 måndag till fredag med placering på Roche kontor i Bromma.

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har en hög servicenivå och mycket driv. Du som trivs i att vara i en behjälplig roll, och som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang och hög arbetsmoral kommer att passa på Roche. Du bör ha vana att arbeta självständigt och kunna ta egna beslut samt driva uppgifter framåt på ett effektivt sätt. Du som ser lösningar, är snabblärd, flexibel och social kommer att snabbt kunna sätta dig in i vardagen på Roche. Vi ser vidare att du har hög integritet, är representativ och tycker om variation. Du ska vara flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift då Roche arbetar internationellt. Du bör även ha god data- och systemkunskap samt även telefonvana.

Övrigt / Other

Tidigare erfarenhet av fakturahantering är meriterande, liksom erfarenhet av arbete i ekonomisystemet SAP. Förutom ovanstående kriterier läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Du kommer att få en tillsvidareanställning av Inhouse, vi tillämpar 6 månaders provanställning. För eventuella frågor kring tjänsten vänligen kontakta Jessica Grip eller Sandra Jonsson på Inhouse, 08-52 22 33 10. Tjänsten ska tillsättas omgående eller enligt överenskommelse.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-10-12

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1283
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Grip

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2474730

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: