Vi söker en Orderadministratör till Rybrinks i Skene - Aktiebolaget Söder & Co Consulting - Inköpar- och marknadsjobb i Mark
Vi söker en Orderadministratör till Rybrinks i Skene
Aktiebolaget Söder & Co Consulting / Inköpar- och marknadsjobb / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mark, Härnösand, Timrå, Sundsvall
Visa alla jobb hos Aktiebolaget Söder & Co Consulting i Mark

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Om företaget
Rybrinks är en av Skenes mest spännande och expansiva arbetsplatser!
Vårt mål är att få fler att unna sig vardagslyx och finna guldkanten i vardagen genom våra fantastiska produkter. Sedan 1983 har vi levererat prisvärdhet och god kvalité, vilket har varit framgångsfaktorn till att vi har växt och idag finns hos de största återförsäljarna i Norden. Idag är vi 22 anställda och omsätter ca 200 mkr.
Vill du vara med på vår fortsatta resa att skapa en skönare vardag tillsammans med oss?


Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör ansvarar du för planering och orderläggning samt att svara på alla inkommande telefonsamtal. Du har en tät dialog med flödesplaneraren och assisterar med transport- och leveransbevakning så att varorna går iväg när de ska och kommer fram till kund i tid. Vid en kraftig ökning eller minskning i försäljning av någon artikel ansvarar du för att flödesplaneraren informeras om detta.
Du har tät kontakt med säljavdelningen och supporterar bland annat den operativa säljavdelningen vid behov. Parallellt med dina ordinarie arbetsuppgifter ser vi att du bidrar i företagets utveckling där vi hela tiden strävar efter att förbättra och förenkla arbetssätt och rutiner.
Utöver ovan beskrivna arbetsuppgifter agerar du Back up för Solo som är vårt inköpssystem.


Din profil
Du är en positiv och framåt person som brinner för service och bidrar med glädje till arbetsplatsen. Då tjänsten innebär ett flertal kontaktytor både internt och externt bör du vara kommunikativ och ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Vidare tar du dig lätt an nya arbetsuppgifter och är flexibel i ditt arbetssätt.
Att ta egna initiativ och arbeta självständigt är en självklarhet liksom att trivas i en miljö med högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt.
Du har ett strukturerat arbetssätt, är duktig på att planera samt har förmågan att tänka flera steg i förväg vilket gör att du snabbt skaffar dig en bra helhetssyn över verksamheten.

Tjänsten kräver en bred erfarenhet och kompetens inom detaljhandel samt goda kunskaper i Office paketet (Excel, Word, Powerpoint). Gymnasieutbildning eller motsvarande är ett krav.

Tjänsten är på heltid och startar efter överenskommelse.

Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Läs mer och ansök via: www.soderco.se
Sista dag att ansöka är 2017-10-22. Ansökningarna behandlas löpande.
För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringskonsult Linda Hinderyd, tel: 0707-644899

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-22
Ange följande referens när du ansöker: 2722
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Hinderyd linda.hinderyd@soderco.se 0707-64 48 99

Företag
Aktiebolaget Söder & Co Consulting

Adress
Aktiebolaget Söder & Co Consulting
Druveforsvägen 29
50433 Borås

Kontorsadress
Druveforsvägen 29

Jobbnummer
3747964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aktiebolaget Söder & Co Consulting: