Vi söker en koordinator för vår leverans (vikariat) - Uddevalla

Anticimex AB / Övriga jobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Uddevalla, Munkedal, Färgelanda, Vänersborg, Trollhättan eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex AB i Uddevalla, Trollhättan, Göteborg, Lidköping, Strömstad eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-03-06

Dina arbetsuppgifter
Anticimex står inför stora förändringar då vi under 2018 implementerar ett nytt affärssystem IFS. Systemet hjälper oss att skapa effektiva, välplanerade rutter med rätt beläggningsgrad per tekniker samt hög servicenivå mot våra kunder. För att vi på bästa sätt ska lyckas med detta kommer vi att genomföra piloter/tester i verksamheten. Detta för att säkerställa att våra system och arbetssätt fungerar enligt uppsatta mål.
Ditt arbete blir att med hjälp av nytt system planera teknikers tid utifrån geografi, kompetens och vart teknikerna behövs mest för stunden. Du pratar mycket i telefon med kunder och tekniker för att optimera planering. Start omgående, tidsbegränsad anställning på c:a 1 år. (möjlighet till förlängning) Tjänsten är placerad i Uddevalla.

Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
• Du har erfarenhet från något serviceyrke
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Du är lösningsorienterad, är bra på att koordinera samt gillar ordning och reda
• Du är bekväm med att fatta snabba beslut
• Du har mycket god systemvana och har lätt för att sätta dig in i olika affärssystem. Har du kunskaper inom IFS är det ett plus
• Du talar och skriver svenska, även andra språkkunskaper är meriterande

Så ansöker du
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 16/3-18 . Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar.

För att ansöka, klicka på länken:
http://bit.ly/2BTPZjv

Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Platschef Sandra Mether sandra.mether@anticimex.se alt
• 46704204911. Har du tekniska frågor gällande ansökningsförfarandet, kontakta support@webcruiter.se

Välkommen med din ansökan!

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 5 500 anställda i 17 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2017 en sammanlagd omsättning på ca 6 miljarder kronor.

Varaktighet, arbetstid
Tidsbegränsad anställning på c:a 1 år. (möjlighet till förlängning)

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 0001-01-01

Företag
Anticimex AB

Adress
Anticimex AB
Box 47025
10074 STOCKHOLM

Kontorsadress
Årstaängsvägen 21 B

Jobbnummer
4003185

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex AB: