Vi söker en erfaren IT säljare till Solna!

Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Vår drivkraft är att ha kunden i fokus och guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Drivkraften lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder och de största leverantörerna i branschen. Nu söker vi en ny medarbetare till vårt framgångsrika team som vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor och på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad!

Om rollen

I den här rollen har du ett eget ansvar över budgetuppfyllnad och kundbearbetning, vilket ger dig möjligheten att själv styra både ditt arbete och ditt resultat. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. I rollen som IT säljare på Office Management blir du del av ett kunnigt team med engagerade kollegor. Med en stark position på marknaden och ett välkänt varumärke ger vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll.

Dina primära arbetsuppgifter

Vi hjälper våra kunder till en helhetslösning inom IT, såsom IT-drift, molnbaserade tjänster och support till alla typer av bolag. Vårt erbjudande är mycket skarpt och ger dig möjlighet att utveckla kunderna inom området. Ditt primära fokus kommer vara försäljning av våra IT-tjänster till företag i Stockholmsområdet.

I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:

• Kontakta nya kunder

• Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder

• Kontinuerlig kompetensutveckling

• Vara en förebild internt och externt

• Bidra till ett nära samarbete med våra samarbetspartners

• Identifiera nya affärsmöjligheter

• Skapa långsiktiga relationer med dina kundkontakter

• Ta fullt ansvar för din säljbudget och arbeta strukturerat genom hela säljcykeln

Publiceringsdatum
2023-03-08

Profil
• Du har lång erfarenhet av B2B-försäljning

• Du har kunskap och ett intresse för IT och digitala lösningar

• Du innehar B-körkort

• Du har obehindrade kunskaper i svenska såväl som engelska då det används i det dagliga arbetet

• Har du erfarenhet av specifikt IT-försäljning ser vi det som meriterande för denna tjänst.

Dina personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare, som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för. Vi ser att du har fokus på dina relationer och att du har som mål att addera värde ute hos kund.

Vad kan vi erbjuda dig?

• Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor

• Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget

• En arbetsgivare som vill vara en del av utvecklingen och hjälper sina kunder att ta mer hållbara beslut

• För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid

• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022

• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Om företaget
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat¬avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se)

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Felix Friede, Sales Manager IT på 010-8585138.

Sista ansökningsdag är 7 April 2023. Vi arbetar med löpande urval och kan tillsätta rollen innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Nina Karén
nina.karen@officemanagement.se

Jobbnummer
7527422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: