Vi söker en engagerad administratör/receptionist till PwC i Gävl

PwC Business Services / Receptionistjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PwC Business Services i Gävle, Söderhamn, Bollnäs, Borlänge, Fagersta eller i hela Sverige

Kan du kommunicera effektivt och leva dig in i andras situation? Och är du redo att ständigt lära nytt för att ge klienter och kollegor det stöd de behöver? Då kanske det är dig vi letar efter.

Vi är 53 st anställda på PwC i Gävle och vi behöver stärka gruppen med en engagerad och driven administratör som kan skapa en bra kundkontakt i receptionen, ansvara för kontorets interna administration samt hantera administrativa delar i våra kunduppdrag.

Arbetsbeskrivning                                                                                                                                                                                                                               I rollen som administratör/receptionist på PwC ska du vid vår reception skapa ett gott möte för kunder såväl som för medarbetare. Du kommer bl.a att ansvara för inköp av kontorsmaterial, post  samt kontering av leverantörsfakturor. I ditt ansvarsområde ingår också bokning av resor och konferensrum, organisera och förbereda interna och externa möten av alla de slag, samt även att ansvara för att ordning i kök och den del av lokalen där kunder vistas. Vidare ingår det i tjänsten att kundadministrativa uppgifter
ism upplägg av nya kunder, bolagsverksärenden och vid vår deklarationshantering. Arbetet omfattar även ett praktiskt konsultstöd vilket innebär att iordningställa klientmaterial, Powerpoint illustrationer och inskanning av dokument, m.m.

Vem är du?
Vi tror att du som söker är öppen och social som person samt att du besitter en stark ansvarskänsla. Du känner stolthet över din yrkesroll och förstår vikten av att det arbete du utför är viktigt. Det är en självklarhet för dig att inte kompromissa på kvalitet eller dina yrkesmässiga normer. Du har en förmåga att se helhetsperspektiv, har god anpassningsförmåga och du kommer gärna med egna initiativ.

Vi söker dig som är flexibel, engagerad och trivs i en föränderlig miljö. Du är en genuin lagspelare, noggrann och lyhörd som person. Meriterande om du har erfarenhet av ekonomihantering som följer av leverantörsfakturor och känner dig bekväm i dylika system. Du bör ha förmåga att driva projekt/egna uppgifter samt har en affärsmässig läggning. Du är en mycket van användare av att ha arbetat med Microsoft Office-paketet och vi ser det som meriterande om du har arbetat i Lotus Notes. Tillträde omgående.

Läs gärna mer om oss och hur vi hjälper våra klienter på www.pwc.com/se - men framför allt vill vi veta mer om dig. Skicka din ansökan med personligt brev och CV samt dina betyg till oss snarast då urval och intervjuer sker löpande. Dock senast den 13 februari 2015.

Publiceringsdatum
2015-01-27

Arbetstider och omfattning
Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Carlbaum, chef redovisning 010- 2127518
Wictoria Ingvarsson, chef revision 010- 2127525

Företag
PwC Business Services

Adress
PwC Business Services
Torsgatan 21
11397 Stockholm

Kontorsadress
Torsgatan 21

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2144083

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PwC Business Services

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PwC Business Services: