Vi söker en ekonomihandläggare för rekrytering till Lidingö Stad

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-02-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en ekonomihandläggare för rekrytering till Lidingö Stad" (publicerad 2017-03-06) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia söker nu en ekonomiadministratör till vår kund Lidingö Stad. Detta är ett föräldravikariat där du kommer att bli anställd direkt utav kund under cirka 1 år - 18 månader, med chans till förlängning. Tjänsten kommer att påbörjas omgående och är på heltid. Bemannia handhar denna rekryteringsprocess, vänligen respektera att alla frågor därmed besvaras av Bemannia. .

Dina arbetsuppgifter:

• Du ansvarar för flödet i den elektroniska fakturahanteringen Agresso.
• Extern och intern fakturering.
• Support till ansvariga chefer.
• Kundkontakter.
• Kontroll av flödet.
• Kontroll av kontering och bifogade dokument.
• Definitivbokföring.
• Support till attestanter.
• Kontroll att avtalsleverantörer används.
• Kontakt med leverantörer.
• Administrativt stöd till enheten.
• Sammanställning av statistik.
• Bokning av tolk och resor.
• Återsökning från Migrationsverket.
• Övriga administrativa arbetsuppgifter.
• Nära samarbete med enhetschef.

Dina kvalifikationer:

• Minst gymnasieutbildning eller likvärdigt. Lång erfarenhet av yrket kan anses som likvärdigt.
• Tidigare erfarenhet av arbete med löpande ekonomihandläggning samt kundreskontra.
• Tidigare erfarenhet av att ha arbetat i ekonomisystemet Agresso.
• God förmåga att uttrycka sig väl i både tal och skrift.
• Tidigare erfarenhet av systemet Procapita är meriterande.

Dina personliga egenskaper:

• Självgående.
• Strukturerad.
• Analytisk förmåga.
• God samarbetsförmåga.
• Problemlösande.
• Serviceinriktad.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Ekonomiadministratör Lidingö".

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Föräldravikariat

Publiceringsdatum
2017-02-24

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3340763

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: