Vi söker administrativa assistenter till Deloitte

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Deloittes Consulting-verksamhet är världsledande med nära 50 000 medarbetare globalt, varav 150 i Sverige på huvudkontoret i Stockholm. Vår konsultverksamhet kombinerar erfaren förändringsledning och programstyrning med djup branschkompetens och expertkunskap. Varje projekt är unikt anpassat till våra klienters situation och behov. Vi bistår ledande befattningshavare med såväl strategiformulering som realisering av komplexa förändringsprojekt. Vårt globala nätverk och vår breda kompetens gör oss till en unik partner för våra klienter.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Nu söker Deloitte två administrativa assistenter till affärsområdet Consulting och Back Office teamet på Rehnsgatan 11.

Den ena rollen är inom Operations & Finance och den andra rollen är inom Talent & Resource Management.

Arbetsbeskrivning för Operations & Finance:

• Support och koordinering av möten och events
• Underhåll och uppdatering av intranät inklusive dokument och mallar
• Hantering av leverantörsfakturor, reseräkningar och tidningsprenumerationer
• Underhåll av personallistor, fotoscheman etc
• Generell support vid behov och partner stöd
• Fakturering och uppföljning av mindre projekt
• Support avseende avtal, övrig dokumentation och vid stora internationella projekt

Arbetsbeskrivning för Talent & Resource Management:

• Underhåll och uppdatering av bemanningssystem (GSS) inklusive rapporter
• CV-hantering, löpande stöd gällande offerter, uppföljning och påminnelser
• Stöd vid kompetensmappning inför ramavtalsofferter
• Hantera processer kring visum, arbetstillstånd, skattedeklarationer etc
• Administration kring Performance Mangement
• Support kring Nordic Mobility program
• Underhåll och uppdatering av intranät, dokument och mallar
• Support och koordinering kring on-boarding av nyanställda
• Support kring utbildning och årliga events

Din profil / Your profile

Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att prioritera och arbeta självständigt.
Du är serviceminded, har en hög integritet och ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor.
Vi söker dig som har arbetat 1-2 år inom administration, kanske inom reception eller hotell/konferens, och som trivs i en dynamisk miljö och som vill växa och utvecklas i din roll.
Du är en van användare av Office paketet och du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat.

Övrigt / Other

Tjänsterna är på heltid och är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt.
I denna rekrytering samarbetar Deloitte med Inhouse.
Välkommen att skicka in din ansökan så snart du kan till Christina Stenbeck. Intervjuer kommer att ske löpande.

Deloitte erbjuder tjänster inom revision, consulting, finansiell rådgivning, riskhantering, skatterådgivning och relaterade tjänster till noterade och privatägda klienter inom en mängd branscher. Deloitte assisterar fyra av fem företag på Fortune Global 500® genom ett globalt nätverk av medlemsfirmor i mer än 150 länder, som erbjuder spetskompetens av världsklass och högkvalitativa tjänster för att hjälpa klienter med de insikter de behöver för att ta itu med sina mest komplexa utmaningar. För att få mer information om hur Deloittes mer än 225 000 medarbetare arbetar för att göra verklig skillnad, följ dem på Facebook, LinkedIn och Twitter.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-10-26

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1787
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Stenbeck christina.stenbeck@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3127502

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: